🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21845.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سونی از دوربین ZV-1؛ بهترین گزینه برای ویدیو بلاگرها

دوربین‌های کمپانی سونی یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها میان ویدیو بلاگرها به حساب می‌آید. از همین رو این کمپانی همواره نگاهی ویژه به این بخش از بازار داشته و جدیدترین دوربینی هم که معرفی کرده، برای ...

دوربین‌های کمپانی سونی یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها میان ویدیو بلاگرها به حساب می‌آید. از همین رو این کمپانی همواره نگاهی ویژه به این بخش از بازار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - داشته و جدیدترین دوربینی هم که معرفی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - کرده، برای پاسخ به نیاز این دسته از کاربران است. دوربین ZV-1 سونی آمده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - تا بازار ویدیو بلاگرهای یوتیوب را تکانی اساسی بدهد.

این دوربین بخشی از مشخصات خود را مستقیماً از دوربین‌های محبوب RX100 V و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - RX100 VII وام گرفته است. سنسور یک اینچی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - ۲۰ مگاپیکسلی آن، به اندازه‌ای بزرگ است که بتواند به سادگی تصویر پس‌زمینه کاربر را محو کرده و همچنین لنز سریع ۲۴-۷۰ میلی‌متری با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - اپرچر ۱.۸ الی ۲.۸ آن هم به خوبی به کار بلاگر‌های ویدیویی می‌آید. فیلم‌برداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به صورت تمام پیکسلی یا فیلم‌برداری ۱۰۸۰p تا نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز به خوبی به نیاز کاربران پاسخ می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان

سونی اما دوربین ZV-1 خود را به ویژگی‌‌های متعددی مجهز کرده تا بلاگرهای ویدیویی کمبودی را احساس نکنند. نمایشگر این دوربین از نوع چرخشی بوده تا کاربر همواره تصویر خود را داشته باشد. همچنین این نمایشگر به فوکوس تاچ نیز مجهز شده است. البته سونی برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - کنترل منو‌های دوربین ZV-1، به همان دکمه‌های مختلف موجود در بدنه بسنده کرده است.

قابلیت فوکوس خودکار صورت و چشم به همراه قفل نوردهی (EV) در کنار نوردهی پویا به صورت نیز از دیگر ویژگی‌های ویدیو محور این دوربین به حساب می‌آید. البته در بخش عکاسی نیز دوربین ZV-1 می‌تواند با نرخ ۲۰ فریم بر ثانیه در حالت قفل AF/AE نیز عکاسی کند. ویژگی دیگری به نام «Product Showcase» نیز در این دوربین تعبیه شده که به دوربین اجازه می‌دهد به صورت آنی، فوکوس را از روی صورت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - برداشته و روی محصول نمایش داده شده توسط کاربر قرار دهد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان

همچنین ۳ کپسول مجزا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - برای میکروفون‌های داخلی دوربین ZV-1 در نظر گرفته شده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - تا بهترین ضبط صدا را برای کاربر به ارمغان بیاورد. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - همچنین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - محفظه‌ای برای حذف صدای باد و نویزهای ناخواسته در نظر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - گرفته شده تا صدا در شفاف‌ترین حالت خود ضبط شود. به مجموعه فوق، سیستم حذف نویز داخلی را نیز اضافه کنید تا صدای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - محیط - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - اطراف بیش از پیش حذف شود. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و پشتیبانی از میکروفون‌های ثانویه نیز در دوربین ZV-1 به چشم می‌خورد.

سونی برای افزایش رنج دینامیکی دوربین ZV-1، آن را به S-Log3 و S-Log2 به همراه HLG/HDR مجهز کرده، ولی این دوربین از فیلم‌برداری ۱۰ بیتی پشتیبانی نمی‌کند. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تربت جام استان خراسان - سیستم لرزشگیر اختصاصی سونی با ترکیب لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال نیز در دوربین دوربین ZV-1 تعبیه شده است. این دوربین با قیمت پایه ۷۹۹ دلاری از ماه دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone