🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21846.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

فعال کردن ECG اپل واچ سری ۴ و ۵ به کمک جیل بریک میسر شد

یکی از ویژگی‌های اپل واچ سری ۴ و ۵، قابلیت الکتروکاردیوگرام است که به کاربر اجازه می‌دهد نوعی نوار قلب را به کمک ساعت خود تولید کند. البته این ویژگی تنها در ۳۵ کشور در ...

یکی از ویژگی‌های اپل واچ سری ۴ و ۵، قابلیت الکتروکاردیوگرام است که به کاربر اجازه می‌دهد نوعی نوار قلب - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - را به کمک ساعت خود تولید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - کند. البته این ویژگی تنها در ۳۵ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - کشور در دسترس است و با وجود این که اپل واچ سری ۴ و ۵ در کشورهای بسیار بیشتری به فروش می‌رسد، تمامی کاربران نمی‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند. - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - اکنون اما برنامه‌ای توسعه داده شده که به کاربران اجازه می‌دهد به کمک جیل بریک، قابلیت ECG اپل واچ خود را فعال کنند.

این برنامه «ECG Enabler» نام دارد و به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - کاربران اجازه می‌دهد در مناطقی که الکتروکاردیوگرام اپل واچ آن‌ها فعال - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - نیست، آن را فعال کرده و از امکانات آن استفاده کنند. برای این کار لازم است آیفون کاربر نسخه iOS 13.5 و اپل واچ نسخه watchOS 6.2.5 را اجرا کرده و جیل بریک نیز شده باشد. البته دست کاربران در این زمینه باز بوده و می‌توانند هم به کمک برنامه «unc0ver» و هم برنامه «checkra1n» گوشی خود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - را جیل بریک کنند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی

همچنین گفتنی است ECG تنها در اپل واچ سری ۴ و ۵ در دسترس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - است و نسخه‌های قدیمی‌تر به سخت‌افزار مورد نظر برای این کار مجهز نشده‌اند. در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - نهایت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - نیز باید بگوییم این کار را با ریسک خود انجام دهید، زیرا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - همواره این امکان وجود دارد ساعت ۶-۷ میلیونی شما به یک آجر شکیل تبدیل شود. در صورتی که همچنان علاقه دارد این کار را انجام دهید، مراحل آن به صورت زیر است:

  • اپلیکیشن سایدیا را باز کرده به استور «BigBogg» بروید. در صورتی که از این استور استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آدرس http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/ را از طریق منوی Sources, Edit و سپس ADD به سایدیا اضافه کنید.
  • سپس به دنبال برنامه «ECG Enabler» بگردید و جدیدترین نسخه آن را دانلود و روی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - آیفون نصب کنید.
  • اکنون به اپ Health در آیفون - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - خود رفته و با ورود به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - بخش مربوط به ECG آن را فعال کنید.

پس از طی کردن مراحل زیر می‌توانید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - از قابلیت ECG روی اپل واچ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - سری ۴ و ۵ استفاده کنید. در صورتی که این قابلیت هنوز برای شما فعال نشده، ساعت خود را یک بار - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - Unpair و دوباره با آیفون Pair کنید. به کمک این برنامه می‌توانید با ساعت‌هایی که مخصوص مناطق پشتیبانی نشده هستند نیز الکتروکاردیوگرام بگیرد. در آخر لازم است یک بار دیگر تکرار کنیم، جیل بریک آیفون و اپل واچ را با ریسک خود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - انجام داده و تحت هیچ شرایطی نتایج ECG را به عنوان تنها مرجع قضاوت برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - سلامتی خود در نظر نگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone