🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21844.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ARM از معماری A78 و X1 رونمایی کرد؛ نسل جدید پردازنده‌های موبایل

شرکت ARM هسته‌های پردازشی و واحدهای پردازش گرافیکی جدید خود را معرفی کرد. هسته‌های پردازشی Cortex-A78 و Cortex-X1 قدرت بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. هسته Cortex-A78 جایگزین سریع‌ترین هسته کنونی ARM یعنی Cortex-A77 می‌شود ...

شرکت ARM هسته‌های پردازشی و واحدهای پردازش گرافیکی جدید خود را معرفی کرد. هسته‌های پردازشی Cortex-A78 و Cortex-X1 قدرت بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

هسته Cortex-A78 جایگزین سریع‌ترین هسته کنونی ARM یعنی Cortex-A77 می‌شود و در حالی که توان حرارتی این دو هسته یکسان است، A78 تا ۲۰ درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. ARM اعلام - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - کرده که در صورت عدم افزایش عملکرد این هسته، مصرف انرژی آن نسبت به نسل گذشته ۵۰ درصد کمتر خواهد بود. فرکانس A78 مشخص نشده، اما افزایش ۲۰ درصدی عملکرد با مقایسه فرکانس ۳ گیگاهرتزی این هسته و فرکانس ۲.۶ گیگاهرتزی A77 بدست آمده است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان

هسته Cortex-A78 نسبت به نسل قبلی ابعاد کوچکتری دارد و در چیپست‌های ۸ هسته‌ای همراه با ۴ هسته Cortex-A78 و ۴ هسته Cortex-A55، تا ۱۵ درصد فضای کمتری اشغال می‌کند. با توجه به این موضوع که ARM جایگزین هسته Cortex-A55 را معرفی نکرده، انتظار می‌رود چیپست‌ها در سال ۲۰۲۱ با ترکیب هسته‌های A78 و A55 وارد بازار شوند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان

به سراغ هسته Cortex-X1 می‌رویم که عملکرد بالایی دارد. طراحی این هسته نتیجه برنامه CXC شرکت ARM است - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - که در طی این برنامه، ARM با شرکای خود برای تولید هسته‌های سفارشی همکاری می‌کند. حداکثر عملکرد X1 تا ۳۰ درصد بالاتر از Cortex-A77 است و در زمینه محاسبات تا ۲۳ درصد عملکرد سریع‌تری نسبت به A78 دارد. علاوه بر این موارد، هسته سفارشی X1 در زمینه یادگیری ماشینی تا دو برابر کارایی بالاتری دارد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان

این هسته سفارشی نسبت به A78 ابعاد بزرگتری دارد و همچنین انرژی بیشتری مصرف می‌کند و به همین علت انتظار نداریم که چندین هسته - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - X1 درون چیپست گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد. این احتمال وجود دارد که شرکت‌های سازنده چیپ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نیشابور استان خراسان - از یک هسته X1 به همراه ۳ هسته A78 و ۴ هسته A55 استفاده کنند.

در بخش واحد پردازش گرافیکی شرکت ARM از Mali-G78 و G68 رونمایی کرده که واحد قدرتمندتر همچنان بر اساس معماری «Valhall» توسعه پیدا کرده و ۲۵ درصد عملکرد سریع‌تری نسبت به Mali-G77 دارد. سازندگان می‌توانند حداکثر از ۲۴ هسته در چیپست خود استفاده کنند و شاهد افزایش ۱۷ درصدی عملکرد آن در زمینه اجرای بازی باشند.

Mali-G68 به برخی ویژگی‌های برادر قدرتمند خود مجهز شده، با این حال انرژی کمتری مصرف می‌کند و قدرت پایین‌تری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone