تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24074.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شکایت اپل از شرکتی که نسخه های مجازی iOS را به مشتریانش می فروشد

روز گذشته اپل پرونده شکایتی را علیه Corellium در یکی از دادگاه های آمریکا گشود؛ شرکتی که نسخه های مجازی iOS اپل را درون یک مرورگر خاص می سازد و امکانی را برای کاربرانش فراهم ...

روز گذشته اپل پرونده شکایتی را علیه Corellium در یکی از دادگاه های آمریکا گشود؛ شرکتی که نسخه های مجازی iOS اپل را درون یک مرورگر خاص - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان - می سازد و امکانی را برای کاربرانش فراهم کرده که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان - این نسخه ها را بررسی کنند و به دنبال رخنه های امنیتی  این سیستم عامل بگردند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان

اپل همچنین در شکایت خود خاطر نشان کرده اقدام شرکت Corellium در فروش محصولی که امکان ایجاد نسخه های کامل از محصولات اپل را در اختیار خریداران قرار می دهد هیچ مبنای مشخص ندارد.

Corellium اما در سیاست حفظ حریم خصوصی مالکیت معنوی خود که در ماه جولای به روز رسانی شد اعلام داشت که به حقوق مالکیت معنوی دیگران احترام می گذارد و انتظار دارد که کاربرانش نیز همینطور باشند.

اما اپل درست مانند دیگر شرکت های بزرگ عرصه تکنولوژی از ایده هک «کلاه سفید» حمایت می کند؛ منظور - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان - در واقع درخواست - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان - از هکرها برای پیدا کردن رخنه های امنیتی در نرم افزار و سپس گزارش آن به اپل است. در این موارد اپل با پرداخت مبالغ قابل توجهی به هکرها، از آنها قدردانی میکند. برای مثال این شرکت هفته گذشته از برنامه باگ باونتی یک میلیون دلاری خود خبر داد که برای نسخه خاصی از آیفون تدارک دیده شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان - است.

اپل در پرونده شکایت خود اعلام کرده که نمی خواهد باعث دلسردی تحقیقات امنیتی با نیت خوب شود با این حال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان - معتقد است که Corellium محصولش را با اهداف خوبی تبلیغ نمی کند.

به گفته سخنگوی اپل این شرکت به جای آنکه کمک به رفع آسیب پذیری های این سیستم عامل ها کند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان - کاربرانش را تشویق - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان - می کند که اطلاعات کشف شده را به بالاترین پیشنهاد قیمتی در بازارهای سیاه به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان - فروش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان - برسانند و این روند باید خاتمه پیدا کند.

به عنوان مثال اپل به توییتی اشاره کرده که یکی از مدیران این شرکت ارسال کرده و در آن جایگزینی برای خرید آیفون های جیلبریک شده در ای بی را به مشتریانش پیشنهاد داده است. این آیفون ها در واقع - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گیلان استان گیلان - به کاربران امکان می دهند اپ هایی که از سوی اپل مجوزهای لازم را دریافت نکرده اند دانلود کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone