🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21921.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی خبر داد: اینترنت رایگان معلمین از امروز فعال می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن بسته رایگان ۲۰ گیگی برای معلمان از صبح امروز خبر داد و تاکید کرد که این بسته اینترنتی هدیه تا خرداد ماه امسال قابل استفاده است. محمدجواد ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن بسته رایگان ۲۰ گیگی برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نهاوند استان همدان - معلمان از صبح امروز خبر داد و تاکید کرد که این بسته اینترنتی هدیه تا خرداد ماه امسال قابل استفاده است.

محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به تحقق بیشتر شعار درخانه بمانیم و تسهیلات بیشتر به مردم گفت: «این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نهاوند استان همدان - بیماری پدیده فراگیری شده و در حدود ۱۶۰ کشور جهان است و در اکثر کشور‌ها نیز شبکه‌های ارتباطی دچار کندی شده است.»

جهرمی در مورد تلاش‌های وزارت ارتباطات با همراهی سایر نهادها برای ثبات بستر اینترنت صحبت کرد و گفت:

«ما در این خصوص تلاش‌های گسترده‌ای کردیم و با تلاش به بخش خصوصی و اپراتور‌ها از دو هفته پیش مصرف پهنای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نهاوند استان همدان - باند به حدود چهار هزار گیگابیت در ثانیه رسید که این میزان در سال ۹۲ حدود ۷۳ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نهاوند استان همدان - گیگبایت بود و ما اکنون به چهارهزار گیگابیت رسیده ایم و قبل از شیوع بیماری کرونا این رقم دو هزار و ۶۰۰ گیگابیت بود که جهش قابل توجهی به حساب می‌آید.»

به گفته جهرمی در همین مدت ظرفیت سرویس‌های داخلی به حدود دو هزار و ۵۰۰ گیگابیت در ثانیه رسیده است یعنی مجموعه شبکه ما شش و نیم ترابیت در ثانیه را مدیریت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نهاوند استان همدان - می‌کند.

وی همچنین درباره خدمات در نظر گرفته شده برای معلمان که در این بازه تعطیلات به شیوه آموزش الکترونیک فعالیت داشتند، گفت: «در این روز‌ها اپراتور‌های تلفن همراه گسترش شبکه‌های شان را با جدیت به پیش می‌برند و ما ۵ فروردین بسته هدیه رایگان ۲۰ گیگی را برای معلمان فعال می‌کنیم که تا خرداد ماه قابل استفاده است.»

به گفته جهرمی آنها برای دانشگاه‌ها نیز خدمات آموزشی از راه دور را رایگان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نهاوند استان همدان - کرده‌اند و این موضوع را با همراهی وزارت علوم ادامه خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone