🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21916.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آیا کرونا حس بویایی و چشایی مبتلایان را از بین می‌ برد؟

چندی پیش شایعه‌ای در اینترنت منتشر شد که به ضعیف شدن یا از بین رفتن حس بویایی و چشایی مبتلایان به کرونا اشاره می‌کرد. بعضی مبتلایان که علائم بیماری در آن‌ها شدید نبود، ادعا می‌کردند ...

چندی پیش شایعه‌ای در اینترنت منتشر شد که به ضعیف شدن یا از بین رفتن حس بویایی و چشایی مبتلایان به کرونا اشاره می‌کرد. بعضی مبتلایان که علائم بیماری در آن‌ها شدید نبود، ادعا می‌کردند که مثل قبل توانایی چشیدن غذاها و بو کشیدن را ندارند و کرونا را مقصر اصلی این اتفاق می‌دانستند.

این موضوع تا پیش از تأیید متخصصان مبنای علمی نداشت، اما حالا شواهد جدید حاکی از آن است که تأثیر کرونا روی احساس بویایی و چشایی حقیقت دارد. هندریک استریک ویروس شناسی آلمانی است که به طور تخصصی روی این موضوع متمرکز شده و طی هفته‌هایی که از شیوع کرونا در آلمان گذشته، موفق به جمع‌آوری و آنالیز نمونه از کارگران کارخانه‌ای شده که به دلیل ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های شهر هایزنبرگ قرنطینه شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران

استریک از آزمایش روی نمونه مبتلایان و خانواده آن‌ها دریافته که تقریبا دو سوم این افراد طی دوره بیماری دچار از دست رفتن حس بویایی و چشایی شده‌اند که چندین روز هم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - ادامه یافته. اما چالش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - تحقیق اینجاست که بسیاری از بیماران روز دقیق تضعیف حس چشایی و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - بویایی خود را نمی‌دانند. اما استریک حدس می‌زند که این اتفاق اندکی بعد از ابتلای به ویروس افتاده باشد.

ماسیمو گالی، پرفسور بیماری‌های عفونی دانشگاه میلان ایتالیا هم در تحقیقی موازی به همین مشاهدات دست پیدا کرده است. همچنین چندی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - پیش گزارشی توسط دکتر ابراهیم رزم‌پا، نایب رییس انجمن راینولوژی ایران منتشر شد که به همین موضوع اشاره می‌کرد.

بعضی سلبریتی‌ها و افراد مشهور هم بروز چنین علایمی را تأیید کرده‌اند. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - به عنوان مثال، ریچل متیوز صداپیشه انیمیشن فروزن 2 که به کرونا مبتلا شده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - در مصاحبه‌هایش اظهار داشته که از روز چهارم بیماری متوجه ضعیف شدن حس چشایی و بویایی خود شده است.

هنوز دلیل بروز این علائم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - به طور کامل مشخص نشده. بعضی ویروس‌ها می‌توانند سلول‌های بویایی بینی را از بین ببرند. اما بعضی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - ویروس‌ها هم هستند که از طریق اعصاب - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - بویایی می‌توانند وارد مغز شده و عفونت ایجاد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - کنند که این مورد می‌تواند بسیار نگران کننده باشد.

در هر صورت اگر این اتفاق برایتان افتاده باشد، با یک امتحان ساده می‌توانید متوجهش بشوید. کافیست طعم‌های مختلف را بچشید یا غذاها را بو کنید که ببینید این علائم در شما وجود دارند یا خیر. اگر هنوز تغییری در حواستان اتفاق نیفتاده اصلا نگرانی به خود راه ندهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone