🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21915.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بزرگترین مرکز پرینت سه بعدی دنیا به جنگ کرونا می‌رود

بزرگترین کارخانه پرینت سه بعدی در جهان به نام پروسا تصمیم گرفته وارد رینگ مبارزه با ویروس کرونا بشود. این کمپانی با درنظر گرفتن تمامی موازین بهداشتی و سلامتی، محافظ‌های صورت درست خواهد کرد و ...

بزرگترین کارخانه پرینت سه بعدی در جهان به نام پروسا تصمیم گرفته وارد رینگ مبارزه با ویروس کرونا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - بشود. این کمپانی با درنظر گرفتن تمامی موازین بهداشتی و سلامتی، محافظ‌های صورت درست خواهد کرد و قصد دارد آن‌ها را به کادر درمانی جمهوری چک اهدا کند. این کمپانی گفته است طراحی محافظ صورت خود را در اختیار دیگر شرکت‌های این حوزه قرار می‌دهد تا آن‌ها هم بتوانند در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - این مبارزه سهیم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - شوند.

جوزف پروسا (Josef Prusa) موسس کمپانی پروسا (Prusa) می‌گوید تولید ماسک به کمک تکنولوژی پرینت 3D کمی خطرناک است، زیرا جنبه‌های بهداشتی بسیاری را باید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - در نظر گرفت تا کارایی و بهداشتی بودن آن‌ها تضمین شود. او در این رابطه می‌گوید:

ما تحقیقات زیادی روی این قضیه انجام دادیم و می‌خواهم چند مورد از نگرانی‌های خود در این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - رابطه را ابراز کنم. البته نمی‌خواهم امیدی که به این روش بسته شده را از بین ببرم، ولی شاید تولید ماسک تنفسی به کمک پرینت سه بعدی چندان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - کار مناسبی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - نباشد. اجازه دهید توضیح دهم. هیچ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - کدام از طراحی‌های فعلی برای این کار مناسب نیستند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان

عمده نگرانی‌های این شخص از پرینت ماسک‌های تنفسی به ۵ بخش تقسیم می‌شود. او می‌گوید یک ماسک باید به خوبی روی صورت کیپ شود، فیلتر ماسک مناسب باشد، فیلتر ورودی به ماسک کیفیت بالایی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - داشته باشد، نحوه قرار گرفتن ماسک روی صورت مناسب و در نهایت تخلخل اجزای پرینت شده اندازه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - باشد. او عقیده دارد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - که تمامی این ۵ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - مورد باید همگی به درستی و بی‌نقص تولید شوند.

او در ادامه به کاربردی بودن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - ماسک نیز اشاره داشته و می‌گوید:

ار آن‌جایی که اکثر موادی که ما برای تولید محافظ‌های صورت استفاده می‌کنیم، سفت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - و سخت هستند، احتمالا برای زمانی که شخصی بخواهد صحبت کند چندان مناسب نباشد. به همین دلیل به جای تولید ماسک، ما سعی کردیم محافظ‌‌های صورتی تولید کنیم که کادر درمانی را از عطسه و سرفه‌های حاوی ویروس کرونا حفاظت کند.

کمپانی پروسا برای این کار از چندین طرح موجود در اینترنت استفاده کرده و برای این که بتواند کل محافظ صورت را با یک ورق پلاستیک تولید کند، تا جای ممکن طراحی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - را بهینه و برای تایید نهایی به وزارت بهداشت جمهوری چک ارسال کرده است. از بین ۵ طرح ارسال شده، دو طرح برای پشت سر گذاشتن مراحل نهایی تولید به کمپانی پروسا بازگشتند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان

این کمپانی برای تولید محافظ‌ صورت خود، تمهیدات - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - بهداشتی فراوانی را در نظر گرفته است. بر اساس گفته‌های مدیرعامل این کمپانی، به منظور استریلیزه کردن محافظ‌ها، آن‌‌ها را تا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - دمای بالایی گرم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - کرده و تمامی کارمندان شرکت نیز موظف به پوشیدن دستکش یکبار مصرف تمیز و ماسک تنفسی جراحی شده‌اند. همچنین ماسک‌ها در بسته‌هایی با پوشش مناسب قرار داده می‌شوند.

این کمپانی قرار است یک پنجم ظرفیت تولید روزانه خود را به این محافظ‌‌های صورت اختصاص دهد و در نتیجه می‌تواند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - روزانه ۸۰۰ محافظ صورت تولید کند. کمپانی پروسا قصد دارد ۱۰ هزار محافظ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - را به کادر درمانی جمهوری چک اهدا کند تا این گونه سهم خود در مبارزه با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کردستان استان کردستان - ویروس کرونا را ایفا کرده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone