🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21917.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

چه گوشی‌هایی طی هفت روز آینده معرفی می‌شوند؟

لغو شدن نمایشگاه MWC به خاطر شیوع کرونا باعث شد تا سازندگان موبایل نتوانند محصولات خود را در این نمایشگاه معرفی کنند. البته کنسل شدن این رویداد وقفه ای در رونمایی از محصولات جدید ایجاد ...

لغو شدن نمایشگاه MWC به خاطر شیوع کرونا باعث شد تا سازندگان موبایل نتوانند محصولات خود را در این نمایشگاه معرفی کنند. البته کنسل شدن این رویداد وقفه ای در رونمایی از محصولات جدید ایجاد نکرده و تا یک هفته آینده چندین گوشی جدید معرفی می شوند که در ادامه با آنها آشنا می - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - شوید.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان

ردمی K30 پرو امروز (سه شنبه) رونمایی می شود و تاکنون اطلاعاتی در مورد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - مشخصات آن منتشر شده است. ردمی تأیید کرده که این گوشی از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 865 و مودم 5G برخوردار است و دوربین سلفی آن از نوع پاپ آپ یا بیرون جهنده خواهد بود.

این گوشی از نمایشگر AMOLED ساخت سامسونگ با نرخ رفرش 60 هرتزی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. طبق شایعات منتشر شده، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - در پنل پشتی این گوشی دو دوربین 64 مگاپیکسلی (عریض و تله فوتو) تعبیه شده اند.

7 فروردین (26 مارس) - خانواده هواوی P40

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان

هواوی پنج شنبه این هفته از گوشی های پی 40، پی 40 پرو و پی 40 پریمیوم رونمایی می کند. پیش بینی می شود - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - هر سه مدل به جدیدترین چیپست هواوی یعنی Kirin 990 مجهز باشند. بر اساس اطلاعات درج شده در سایت گیکبنچ، مدل پایه رم 8 گیگابایتی دارد.

گفته می شود هواوی P40 پرو پریمیوم دوربین پنچ گانه دارد که دو تای آنها مخصوص بزرگنمایی هستند. دوربین پریسکوپی قابلیت بزرگنمایی 10 برابری اپتیکال با فاصله کانونی 240 میلیمتری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - دارد و دوربین دیگر زوم 3 برابری را به ارمغان می آورد. مدل پرو یک دوربین بزرگنمایی دارد و نمونه عکس های آن نوید کیفیت فوق العاده را می دهند.

در حفره بیضی شکل نمایشگر این گوشی علاوه بر دوربین سلفی، حسگر ToF نیز قرار گرفته که برای پرداخت های امن به کار گرفته خواهد شد. نمایشگر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - مدل های - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - پرو و پریمیوم خمیده شده تا حاشیه به حداقل برسد. سری هواوی P40 از خدمات گوگل بی بهره اند.

7 فروردین (26 مارس) - ریلمی نارزو 10 و نارزو 10A

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان

ریلمی نارزو 10 (Narzo - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - 10) و 10A روز پنج شنبه معرفی می شوند. پیش بینی می شود این دو محصول همان ریلمی 6i و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - ریلمی C3 باشند که اسمشان برای بازار هند تغییر پیدا کرده است.

8 فروردین (27 مارس) - شیائومی می 10 و می 10 پرو

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان

عرضه جهانی شیائومی می 10 و می 10 پرو با - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - تأخیر مواجه شد، اما انتظار می رود پرچمداران شیائومی سرانجام روز جمعه 8 فروردین به بازارهای بین المللی راه یابند. این دو - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشی حدوداً یک ماه است که در چین به بازار عرضه شده اند.

11 فروردین (30 مارس) - آنر 30S

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان

آنر 30S دوشنبه هفته بعد یعنی چند روز پس از رونمایی از سری هواوی P40 معرفی می - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - شود. این گوشی میان رده که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - از اینترنت 5G پشتیبانی می - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - کند، اولین محصولی است که به چیپست Kirin 820 مجهز می شود.

11 فروردین (30 مارس) - آنر پلی 9A

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان

آنر پلی 9A یک گوشی اقتصادی بوده و بر اساس شایعات منتشر شده از چیپست مدیاتک هلیو P35، باتری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - حجیم 5 هزار میلی آمپر ساعتی، نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 1080p و دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج بهره می برد.

12 فروردین (31 مارس) - ویوو S6

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان

ویوو S6 از اینترنت 5G پشتیبانی می کند و تیزرهای منتشر شده از آن نشان می دهند که در ماژول دایره ای دوربین آن سنسور 48 مگاپیکسلی جا خوش کرده است. در حفره بیضی شکل نمایشگر نیز دو دوربین سلفی قرار گرفته اند.

مراسم رونمایی از گوشی های فوق به شکل اینترنتی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone