🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14725.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

امکان خرید محصولات «دوستدار حیوانات» در اسنپ‌دکتر فراهم شد

اسنپ‌دکتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که کاربران از این پس می‌توانند به محصولات آرایشی و بهداشتی دوستدار حیوانات در بخش سفارشات این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند. محصولات آرایشی و بهداشتی کرولتی‌فری (Cruelty free) که ...

اسنپ‌دکتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که کاربران از این پس می‌توانند به محصولات آرایشی و بهداشتی دوستدار حیوانات در بخش سفارشات این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

محصولات آرایشی و بهداشتی کرولتی‌فری (Cruelty free) که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان - در فارسی با معادل‌هایی چون محصولات «عاری از ستم» یا «دوستدار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان - حیوانات» شناخته می‌شوند، روی حیوانات تست نمی‌شوند و در فرآیند تولید آن‌ها، هیچ حیوانی مورد آزار قرار نگرفته است.

این محصولات عموما با یک نشان، شبیه به خرگوش یا موش از سایر محصولات متمایز شده و در سراسر دنیا سازمان‌های دوستدار حیوانات مردم را به استفاده از این محصولات تشویق می‌کنند و کشورهای زیادی هم قوانینی علیه این آزمایش‌ها تصویب کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان

البته با وجود تمامی این تدابیر، هنوز هم این آزمایش‌ها در بسیاری از نقاط دنیا ادامه دارد و سالانه حدود نیم میلیون حیوان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان - شامل موش، موش صحرایی، خرگوش، خوکچه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان - هندی و سگ مورد آزمایش قرار می‌گیرند و سالانه بین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان - صد تا دویست هزار حیوان بر اثر این آزمایش‌ها می‏‌میرند.

از این رو اسنپ‌دکتر با رویکرد حمایت از حقوق حیوانات، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان - امکان سفارش محصولات کرولتی فری یا دوستدار حیوانات را به بخش سفارش دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی خود اضافه کرده است.

کاربر با انتخاب این گزینه داروخانه را از ترجیح خود برای خرید - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان - محصولات دوستدار حیوانات آگاه می‎‌کند و در صورتی که داروخانه محصول دوستدار حیوانات مورد نیاز کاربر را موجود داشته باشد، کالا برای کاربر ارسال می‌شود. در صورت موجود نبودن کالا با چنین ویژگی‎‌هایی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان - هم با کاربر تماس گرفته شده و کالای جایگزینی به او پیشنهاد داده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان

از آنجا که  استفاده از آیکن محصول دوستدار حیوانات در بین برندهای ایرانی چندان مرسوم نیست و تنها تعداد محدودی از برندهای ایرانی محصول خود را کرولتی فری معرفی می‌کنند، یکی از اهداف اسنپ دکتر از ایجاد چنین امکانی،  فرهنگ‌سازی و جلب توجه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان - کاربران و ایجاد دغدغه و تقاضا برای محصولات دوستدار حیوانات در جامعه است.

همچنین اسنپ‌دکتر اعلام کرده که به زودی خدمات دامپزشکی را نیز به سرویس‌های خود اضافه می‌کند. در این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تاکستان استان زنجان - خدمت جدید تلاش می‏‌شود تا کاربران بتوانند برای درمان بیماری‌های حیوانات خانگی خود از پزشکان و متخصصان دامپزشکی مشاوره‌ی آنلاین بگیرند.

دامپزشکان متقاضی مشارکت در سرویس دامپزشکی می‌توانند با مراجعه به بخش ثبت‌نام پزشک و مشاور در سایت اسنپ‌دکتر مشخصات خود را وارد کنند و در حمایت از حیوانات خانگی همراه اسنپ‌دکتر شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone