🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33266.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پیکسل 3 XL در کنار پیکسل 2 XL؛ بریدگی نمایشگر تنها نقطه تمایز [تماشا کنید]

همان طور که احتمالاً می دانید گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در تاریخ 17 مهر به صورت رسمی معرفی خواهند شد. با این حال تا به امروز تصاویر زیادی از این تلفن های ...

همان طور که احتمالاً می دانید گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در تاریخ 17 مهر به صورت رسمی معرفی خواهند شد. با این حال تا به امروز تصاویر زیادی از این تلفن های هوشمند منتشر شده و حتی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چند ویدیو نیز از آنها دیده ایم.

امروز هم ویدیوی دیگری از روسیه منتشر شده که گوگل پیکسل 3 XL را به وضوح نشان می دهد. نکته جالب در این ویدیوی روسی که به بررسی یک دستگاه پیکسل 3 XL سفید رنگ می پردازد، مقایسه طراحی آن با یک گوگل پیکسل 2 XL مشکی است که نشان می دهد این دو گوشی تقریباً هم اندازه هستند.

البته پیکسل 3 XL به نمایشگر بزرگتری مجهز شده و در همان ابعاد، یک صفحه 6.4 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اینچی را جای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - داده که 0.4 اینچ از پیکسل 2 XL بزرگتر است. نمایشگر 3 XL همچنین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یک ناچ نسبتاً بزرگ دارد که به جز آن، تقریباً تفاوت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دیگری در دیزاین این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دو پرچمدار مشاهده نمی شود.

به جز بریدگی نمایشگر، طراحی پیکسل 3 XL تفاوت چندانی با پیکسل 2 XL ندارد

از سوی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دیگر موضوعی که پیش از این نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده، پافشاری گوگل بر استفاده از یک لنز برای دوربین اصلی است که در شرایط کنونی و استفاده رقبا از ماژول های دوربین دوگانه و حتی سه گانه، تصمیم شجاعانه ای به نظر می رسد.  هرچند اگر امسال نیز مانند دوره های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قبلی پیکسل های گوگل بتوانند در زمینه کیفیت دوربین عالی عمل کنند، بحث - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تعداد لنز در پنل پشتی دیگر اهمیت چندانی نخواهد داشت.

گفتنی است به جز تاریخ معرفی 17 مهر، اطلاعات موثق دیگری در زمینه زمان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - عرضه یا قیمت نهایی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL وجود ندارد. تنها موضوعی که می توان با اطمینان بیان کرد، حضور اندروید 9 پای به صورت پیش فرض روی پیکسل های جدید گوگل است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone