تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20493.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تیزر رسمی رویداد آنپکد سامسونگ منتشر شد [تماشا کنید]

سامسونگ هفته آینده از ۵ محصول جدید رونمایی خواهد کرد و حالا این کمپانی کره‌ای تیزر رویداد آنپکد خود را منتشر کرده است. پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد ماه از جدیدترین ...

سامسونگ هفته آینده از ۵ محصول جدید رونمایی خواهد کرد و حالا این کمپانی کره‌ای تیزر رویداد آنپکد خود را منتشر کرده است.

پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد ماه از جدیدترین و قدرتمندترین فبلت خود یعنی گلکسی نوت ۲۰ اولترا رونمایی خواهد کرد که البته نسخه استاندارد این گوشی هوشمند نیز در رویداد آنپکد حضور خواهد داشت. در تیزر رسمی که اخیرا این کمپانی منتشر کرده، بار دیگر رونمایی از ۵ دستگاه تایید شده است.

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده و با مشخصات آن‌ها آشنا هستیم. گلکسی نوت ۲۰ به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن 1080p و رفرش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردستان استان کردستان - ریت ۶۰ هرتز مجهز می‌شود، در حالی که برادر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردستان استان کردستان - بزرگتر آن از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردستان استان کردستان - نمایشگر ۶.۹ اینچی با رزولوشن +WQHD بهره می‌برد که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد.

نسخه استاندارد یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و گلکسی نوت ۲۰ اولترا به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. انتظار می‌رود سامسونگ برای این محصولات چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس یا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردستان استان کردستان - اگزینوس ۹۹۰ درنظر بگیرد.

در کنار این گوشی‌های هوشمند، سامسونگ از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردستان استان کردستان - گلکسی زد فولد ۲ و تبلت‌های سری گلکسی تب S7 نیز رونمایی خواهد کرد. این محصولات به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می‌شوند و احتمالا با قیمت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردستان استان کردستان - بالایی نیز به فروش می‌رسند. دیگر دستگاه حاضر در این مراسم، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ خواهد بود که اخیرا ویدیویی از آن منتشر شده است.

این ساعت هوشمند سامسونگ مانند اپل واچ قادر به تشخیص سقوط کاربر بوده و همچنین از ژست‌های حرکتی نیز پشتیبانی می‌کند. آخرین محصول موجود در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردستان استان کردستان - رویداد آنپکد سامسونگ، هدفون بی‌سیم گلکسی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کردستان استان کردستان - بادز لایو خواهد بود. این دستگاه طراحی شبیه به لوبیا دارد و از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیربهادر نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
آفرین به شرکت تعمیرچی شعبه کردستان که خدمت با کیفیتی رو به مشتریانش ارائه میده. من یخچال AdmiraL AT21M8FV خودم رو به این شرکت برای تعمیر ارجاع دادم و واقعاً رضایت بالایی از خدمات ارائه شده توسط تیم فنی تعمیرچی شاهد بودم. خیلی حرفه ای و با تجربه بودن و توانستند به مشکل یخچال من برسند و همه چیز رو درست کنند. من ترجیح میدم همیشه با این شرکت کار کنم برای تعمیر و نگهداری دستگاه های خانگی خودم. ممنونم از تعمیرچی شعبه کردستان بابت خدمات عالیتون



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone