🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38347.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام یک قدم به داشتن تماس تصویری و صوتی نزدیک تر شد

اوایل امسال گزارشی به دست رسید که نشان می داد اینستاگرام در ادامه عرضه قابلیت های کلیدی برای اپلیکیشن خود، می خواهد ویژگی تماس تصویری و صوتی را به برنامه اضافه کند و حالا به ...

اوایل امسال گزارشی به دست رسید که نشان می داد اینستاگرام در ادامه عرضه قابلیت های کلیدی برای اپلیکیشن خود، می خواهد ویژگی تماس تصویری و صوتی را به برنامه اضافه کند و حالا به نظر می رسد اینستاگرام یک قدم به داشتن این قابلیت نزدیک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تر شده است.

در بسته نرم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - افزاری اندروید (APK) اینستاگرام، عکس هایی تحت عنوان «video_call.png» ،«call.png» و «action_call.png» پیدا شده که اشاره به تماس صوتی و تصویری برنامه دارد. معمولا پیش از افزودن ویژگی های جدید، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - توسعه دهندگان فایل هایی مشابه با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چیزی که در بسته نرم افزاری اینستاگرام یافت شده را به برنامه اضافه می کنند.

بنابراین می توان انتظار داشت که در آینده ای نزدیک اینستاگرام این ویژگی را به اپ خود بیافزاید. در هر صورت با توجه به اینکه بزرگترین اپلیکیشن رقیب اینستاگرام - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یعنی اسنپ چت از سه سال پیش به قابلیت تماس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تصویری مجهز شده است، اضافه شدن این ویژگی می تواند کاربران بیشتری را به سمت اینستاگرام بکشاند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone