🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
  2. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
  4. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن لوله ها و بار زیاد در پکیج میتواند باعث خراب شیربرقی بشود.
  5. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15872.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اوبر واحد تاکسی خودران خود را به استارتاپ Aurora فروخت

اوبر سرانجام کسب و کار خودران خود را به استارتاپ Aurora فروخت و به هدف بلندپروازانه خود برای جایگزینی رانندگان با هوش مصنوعی پایان داد. همانطور که ماه قبل شایعه شده بود، اوبر کسب و ...

اوبر سرانجام کسب و کار خودران خود را به - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران - استارتاپ Aurora فروخت و به هدف بلندپروازانه خود برای جایگزینی رانندگان با هوش مصنوعی پایان داد.

همانطور که ماه قبل شایعه شده بود، اوبر کسب و کار خودران خود - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران - را به استارتاپ Aurora Innovations فروخت. به موجب این قرارداد اتومبیل‌های - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران - خودران Aurora روی پلتفرم درخواست تاکسی اوبر فعالیت خواهند کرد. اوبر ۴۰۰ میلیون دلار در Aurora سرمایه گذاری می‌کند و دارا خسروشاهی، مدیرعامل اوبر، عضو هیئت مدیره این استارتاپ می‌شود. آنطور که در گزارش آمده ارزش استارتاپ Aurora پس از تصاحب واحد خودران اوبر (ATG) به ۱۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

اوبر با فروش واحد خودران خود به اهداف بلندپروازانه‌اش برای جایگزینی رانندگان با هوش مصنوعی پایان داد. این شرکت قصد داشت با توسعه فناوری خودران اختصاصی، تعداد رانندگان خود را کاهش داده و کمی از هزینه‌ها بکاهد، ولی مشکلات یکی پس از دیگری گریبانگیر آن شدند.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران

«ویمو» زیرمجموعه گوگل و رقیب اوبر در زمینه توسعه فناوری خودران از اوبر به خاطر سرقت اسرار تجاری شکایت کرد. این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران - دو شرکت سرانجام به توافق رسیدند و اوبر موظف به پرداخت جریمه چند صد میلیون دلاری - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران - شد، اما یکی از مهندسین ارشد اوبر (و سابق گوگل) به نام «آنتونی لواندوفسکی» به جرم سرقت اسناد به ۱۸ ماه زندان محکوم شد.

اما فاجعه بزرگ تر برای اوبر، کشته - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران - شدن یک زن ۴۹ ساله توسط یکی از اتومبیل‌های خودران اوبر حین عبور از خیابان بود. اوبر پس از مدتی دوباره - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران - آزمایش اتومبیل‌های خودران را هر چند بسیار محدود شروع کرد. آزمایش‌ها نسبتاً خوب پیش می‌رفتند و این شرکت با رونمایی از نسل جدید اتومبیل‌های خودران با قابلیت‌های امنیتی بیشتر قصد داشت آزمایش‌ها را به شهرهای مختلف آمریکا گسترش دهد.

اما شیوع - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران - ویروس کرونا آخرین - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران - میخ را بر تابوت واحد خودران اوبر زد. با - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چمستان استان مازندران - ضربه مهلک این ویروس بر پیکره شرکت‌های اشتراک سفر و تاکسی اینترنتی، خسروشاهی فروش‌ بخش های زیان‌ده را به امید جبران بخشی از ضررها ضروع کرد. بر اساس برخی گزارش‌ها، اوبر علاوه بر فروش واحد خودران احتمالاً می‌خواهد‌بخش تاکسی پرنده را به استارتاپی به نام Joby Aviation بفروشد.

به نظر می‌رسد Aurora بتواند واحد خودران اوبر را نجات دهد. این استارتاپ سال ۲۰۱۶ توسط Chris Urmson مهندس ارشد پروژه فناوری خودران گوگل تأسیس شده و در زمینه توسعه فناوری خودران برای کامیون‌ها و تاکسی‌ها فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone