تعمیرات یخچال فیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30179.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

روحانی: فضای مجازی را نمی‌توان از مردم جدا کرد

رییس جمهور صبح امروز با حضور در وزارت جهاد کشاورزی با وزیر، معاونین و مدیران این وزرات خانه دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار تاکید کرد که باید به تکنولوژی روی خوش نشان ...

رییس جمهور صبح امروز با حضور در وزارت جهاد کشاورزی با وزیر، معاونین و مدیران این وزرات خانه دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار تاکید کرد که باید به تکنولوژی روی خوش نشان داد و از دانش بنیان شدن صنعت کشاورزی حمایت کرد. او اظهار داشت که فضای مجازی روز - تعمیرات یخچال فیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به روز - تعمیرات یخچال فیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در حال پیشرفت است و نمی‌توان آن را از مردم گرفت.

رییس جمهور کشورمان سرمایه‌گذاری برای استفاده از فناوری‌های مدرن را در زمینه کشاورزی امری ضروری دانست و افزود:

« امروز استفاده از اینترنت و فضای مجازی در همه حوزه ها و از جمله بخش کشاورزی تحول ایجاد کرده و موجب رونق کارها شده است هرچند که عده ای به حق یا ناحق درمورد فضای مجازی ناراحت هستند اما امروزه همه کارها با تلفن همراه و استفاده از فضای مجازی و اینترنت انجام می شود.»

روحانی حمایت از افکار و ایده‌های خوب - تعمیرات یخچال فیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را امری مهم دانست و آن را در راستای بهبود اقتصاد کشور عنوان کرد: «حرکت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ها و اقدامات دانش بنیان و علمی می تواند رابطه بین کشاورز، تولید کننده و مصرف کننده را بهبود بخشیده و نقش واسطه ها و دلالان را کاهش دهد.»

تشکیل صندوق توسعه محصولات کشاورزی، رونق ارتباط بخش کشاورزی با صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر مواردی بود که در صحبت‌های رد و بدل شده در این جلسه عنوان شد.

روحانی پیش‌تر در زمانی که تلگرام - تعمیرات یخچال فیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هم فیلتر شد؛ پست‌هایی حمایتی مبنی بر آزادسازی اینترنت و صدمه نرسانیدن به کسب‌وکارهای مردم در اینستاگرام خود منتشر کرد. روحانی با ادا کردن جملاتی چون «کام مردم را تلخ نکنید» به انتقاد از فیلترینگ تلگرام پرداخته بود ولی در نهایت این اعتراضات توفیقی حاصل پیدا نکرد و نهادهای حکومتی همچنان تلگرام را مسدود نگاه داشتند.

صحبت‌های روحانی در آن - تعمیرات یخچال فیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - زمان باعث بروز اختلافاتی بین او و دادستان کل کشور شد که در رسانه‌ها خبرساز شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone