تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35208.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت طراحی Fluent Design را به نرم‌افزارهای آفیس می‌آورد

مایکروسافت تصمیم گرفته که زبان طراحی جدید خود موسوم به Fluent Design را بعد از ویندوز، به مجموعه اپلیکیشن‌های آفیس هم بیاورد. در همین راستا ورد، اکسل، پاورپوینت و آتلوک به نوار ابزار جدیدی مجهز ...

مایکروسافت تصمیم گرفته که زبان طراحی جدید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خود موسوم به Fluent Design را بعد از ویندوز، به مجموعه اپلیکیشن‌های آفیس هم بیاورد. در همین راستا ورد، اکسل، پاورپوینت و آتلوک به نوار ابزار جدیدی مجهز می‌شوند که کار در محیط این اپلیکیشن‌ها را به شدت آسان خواهد کرد.

نوار ابزاری که از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آن صحبت می‌کنیم حاوی انیمیشن‌های جدید و آیکن‌هایی است که برای دسترسی سریع به امکانات آفیس طراحی شده‌اند. با حرکت روی نوار نیز ممکن است در رنگ آن تغییراتی ایجاد شود که همین موضوع ظاهر زیبا و مدرنی به اپلیکیشن‌های آفیس می‌بخشد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان

مایکروسافت اعلام کرده که این تغییرات به غیر از نسخه‌های دسکتاپ آفیس برای نسخه‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تحت وب این مجموعه نرم‌افزاری هم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - منتشر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خواهد شد. اگر همین حالا به نسخه وب برنامه ورد سر بزنید، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می‌توانید بعضی از این تغییرات تازه و تأثیری که روی سرعت برنامه گذاشته را مشاهده نمایید.

نوار ابزار جدید مایکروسافت ورد فضای بسیار کمی از صفحه را اشغال - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرده و وقتی نشانگر ماوس را رویش می‌برید، گسترده می‌شود. هر چند اگر به هر دلیلی استفاده از آن را دوست نداشتید می‌توانید از طریق تنظیمات مجددا به نوار ابزار معمولی آفیس برگردید. ضمنا نسخه تحت وب آفیس حالا موقع نوشتن نظر آواتار افراد را هم به نمایش می‌گذارد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اما در کنار ورد، نسخه تحت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - وب آتلوک هم دستخوش تغییراتی شده که شاید مهم‌ترین آن‌ها در بخش جستجوست. جستجوگر آتلوک حالا هنگام تایپ می‌تواند نوشته‌های شما را پیش‌بینی کرده و نتایجی مثل مخاطبین، جستجوهای قبلی یا قرار ملاقات‌های پیش‌رو را برایتان به نمایش در آورد.

مایکروسافت اعلام کرده که علاوه بر تغییرات ساختاری نوار ابزار، آیکن‌ها و رنگ‌های جدید مجموعه نرم‌افزاری آفیس نیز پیش از ارائه روی مک و ویندوز در ابتدا برای نسخه‌های تحت وب ورد، اکسل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و پاورپوینت منتشر می‌شوند. هنوز زمان ارائه این تغییرات برای کلیه کاربران نسخه‌های تحت وب - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و دسکتاپ مایکروسافت آفیس مشخص نیست، اما شک نداریم که پس از عرضه عمومی میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا از آن‌ها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - استقبال خواهند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone