تعمیرات یخچال کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10331.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ قابلیت رهگیری پرتو را با اگزینوس ۲۲۰۰ به بازی‌های موبایل می‌آورد

چند سالی می‌شود که رهگیری پرتو به گرافیک‌های دسکتاپ راه پیدا کرده و روی نسل کنونی کنسول‌های بازی هم وجود دارد. ظاهرا این فناوری سال آینده با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و معماری گرافیکی RDNA2 شرکت ...

چند سالی می‌شود که رهگیری پرتو به گرافیک‌های دسکتاپ راه پیدا کرده و روی نسل کنونی کنسول‌های بازی هم وجود دارد. ظاهرا این فناوری سال آینده با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و معماری گرافیکی RDNA2 شرکت AMD به گوشی‌های هوشمند می‌آید و کاربران می‌توانند از رهگیری پرتو در بازی‌های موبایل بهره ببرند.

رهگیری پرتو یک شبیه‌ساز فیزیکی دقیق از نحوه برخورد - تعمیرات یخچال کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نور به اجسام است، بنابراین در مقایسه با روش‌های سنتی مدل‌های سه بعدی انعکاس - تعمیرات یخچال کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - واقع گرایانه‌تری ایجاد می‌کند. همچنین نور و سایه‌های واقع بینانه‌تری درست می‌کند.

رهگیری پرتو از نظر محاسباتی بسیار پیچیده است، بنابراین استفاده از آن در بازی‌ها نیاز به پشتیبانی سخت‌افزاری برای رسیدن به عملکرد - تعمیرات یخچال کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مناسب دارد. پردازشگر گرافیکی از نرخ سایه‌زنی متغیر نیز پشتیبانی می‌کند که برخی اشیاء را با کیفیت بالاتری نسبت به سایرین - تعمیرات یخچال کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نمایش می‌دهد. محاسبه بافت و رنگ با وضوح یک - تعمیرات یخچال کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چهارم صورت می‌گیرد و شخصیت نقش اول بازی را با کیفیت بهتری ایجاد می‌کند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان

انتظار می‌رود پردازشگر گرافیکی اگزینوس ۲۲۰۰ تا ۳۰ درصد سریعتر از پردازنده گرافیکی Mali - تعمیرات یخچال کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - باشد و می‌توان آن را بهتر از Mali-G710 دانست. البته عملکرد نهایی تا بخش زیادی بستگی به فرکانس دارد و سامسونگ با طراحی تراشه نهایی می‌تواند به آن دست پیدا - تعمیرات یخچال کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان

معماری RDNA 2 در کارت گرافیک Radeon RX 6000 و کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به کار رفته است. همچنین با برخی تغییرات در APU استیم دک استفاده شده و حتی سیستم سرگرمی خودروهای جدید همچون تسلا مدل اس و ایکس روی آن پایه‌ریزی شده است. تراشه‌های اگزینوس، مدیاتک و اسنپدراگون رقبای یکدیگر هستند و به‌زودی شاهد نتایج واقعی پردازنده‌های پرچمدار آن‌ها خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone