🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31911.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ربات ۱۲ میلیاردی مفاهیم مذهبی را به ژاپنی‌ها آموزش می‌دهد

رباتی که بر اساس الهه رحمت و مهربانی بودایی های مهایانا طراحی شده، در معبد Kodaiji کیوتوی ژاپن رونمایی شد. این معبد قدیمی با استفاده از ربات Kannon آموزه های مذهبی بوداییسم را به زبانی ساده برای ...

رباتی که بر اساس الهه رحمت و مهربانی بودایی های مهایانا طراحی شده، در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - معبد Kodaiji کیوتوی ژاپن رونمایی شد.

این معبد قدیمی با استفاده از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - ربات Kannon - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - آموزه های مذهبی بوداییسم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - را به زبانی ساده برای بازدیدکنندگان شرح خواهد داد. البته بهای پرداخت شده برای آن مطابقت چندانی با اسلوب زندگی ساده بودایی ندارد و ربات الهه رحمت برای صومعه ها ۷۰۰ هزار پوند (حدود ۱۲ میلیارد تومان) آب می خورد.تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان

در نتیجه به نظر می رسد هدف اصلی ژاپنی ها از طراحی ربات Kannon افزایش جاذبه های توریستی و جلب نظر نسل جوان به اماکن مذهبی باشد. توسعه ربات نتیجه همکاری بین «معبد زِن» و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - «هیروشی ایشیگورو» (Hiroshi Ishiguro) استاد برجسته رباتیک هوشمند «دانشگاه اوزاکا» است.

برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - افزایش هرچه بیشتر جلوه انسانی ربات، بخش های سر، گردن و دستان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - گجت زیر پوششی سیلیکونی قرار گرفته که شبیه پوست به نظر می رسد. ارتفاع ربات ۱.۹۵ سانتی متر و وزن آن ۵۹ کیلوگرم است. به منظور شبیه سازی ارتباط چشمی که از نظر روانشناسی اهمیت زیادی دارد، دوربینی در چشم چپ ربات کار گذاشته شده که امکان فوکوس روی سوژه را فراهم می کند.

خطبه های پیش فرض ربات راهب از کتاب قلب سوتراس برگرفته شده که حکم کتاب شرعی بودایی ها را دارد. نسخه های انگلیسی و چینی این خطابه‌ها نیز برای توریست ها پخش می شوند.

صومعه Kodaiji یکی از قدیمی ترین اماکن مذهبی ژاپن است و قدمت آن به چهار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - قرن قبل باز می گردد. جدیدترین راهب این معبد که همان ربات مورد بحث باشد اولین خطبه خود را در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - برابر رسانه ها و مقامات مذهبی با موفقیت ارائه کرد. «تنشو گوتو»، از مقامات صومعه ابراز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - امیدواری کرده به کمک ربات جدید و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - میلیاردی به قلب مردم نفوذ کنند.

پیشتر شرکت ژاپنی «Nissei Eco» از ربات Pepper - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جوانرود استان کردستان - برای خواندن دعا، به عنوان جایگزینی برای راهبان واقعی استفاده کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone