🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36664.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تلگرام از عرضه اولیه «گرم» در بازارهای عمومی صرف نظر کرده است

با توجه به گفته یک منبع آگاه به وال استریت ژورنال، تلگرام عرضه اولیه پول دیجیتالی (اختصاصا ICO) خود را که با نام «گرم» (Gram) شناخته می‌شود متوقف کرده و همچنین مدیران این سرویس برنامه ...

با توجه به گفته یک منبع آگاه به وال استریت ژورنال، تلگرام عرضه اولیه پول دیجیتالی (اختصاصا ICO) خود را که با نام «گرم» (Gram) شناخته می‌شود متوقف کرده و همچنین مدیران این سرویس برنامه ندارند ICO گرم را به مرحله انتشار عمومی برسانند. گزارشات به دست رسیده نشان می‌دهند که تلگرام از عرضه اولیه خصوصی گرم به اندازه کافی سرمایه گذار جذب کرده و نیازی به پول بیشتر ندارد.

در ماه مارس (اسفند) تلگرام اولین ICO گرم را آغاز کرد و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - توانست از 84 - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سرمایه گذار خصوصی 850 میلیون دلار به دست بیاورد. یک ماه بعد نیز دومین عرضه اولیه ارز گرم شروع شد و این بار هم همین رقم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 94 سرمایه گذار به دست آمد تا در مجموع، تلگرام فقط از عرضه اولیه ارز رمز پایه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 1.7 میلیارد دلار سرمایه برای «شبکه باز تلگرام» جمع کند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
بر اساس گزارش، شرکت در عرضه اولیه پول دیجیتالی تلگرام دو شرط داشت؛ ارزش دارایی‌های - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خالص سرمایه‌گذاران بالای یک میلیون دلار بوده یا سرمایه‌گذار درآمد بالایی داشته باشد.

تلگرام در ابتدا پیشبینی کرده بود که از عرضه اولیه پول دیجیتالی گرم 1.2 میلیارد سرمایه به دست می‌آورد. با این حال گرم فراتر از انتظارات ظاهر شد و در دومین عرضه اولیه رکورد 1.7 میلیارد دلار را به ثبت رساند. جالب اینجاست همان موقع - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خبر منتشر شد، بعضی منابع داخلی گزارش دادند که تلگرام در حال آماده سازی خودش برای سومین عرضه اولیه گرم است.

با این حال گزارشات جدید چیز دیگری را نشان می‌دهند. یک منبع به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - وال استریت ژورنال گفته که این اقدام به خاطر حساسیت کمیسیون - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بورس و اوراق بهادار آمریکا بوده، در ماه فوریه ریاست کمیسیون انتقادات تندی به ICO های غیرقانونی کرد و گفت که خیلی از آن‌ها مراتب قانونی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را طی نمی‌کنند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

از طرفی در سال 2017 حدود 59 درصد از ICO ها شکست خوردند و دو ماه پیش هم گروه Satis مقاله‌ای را منتشر کرد که با استناد به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آن از پنج ICO، چهار عدد از آن‌ها کلاهبرداری هستند. تمام این مسائل دست به دست هم داده‌اند تا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شخصا وارد عمل بشود.

با توجه اینکه تلگرام به اندازه کافی توانسته برای پلتفرم شبکه باز خود سرمایه به دست بیاورد، بنابراین احتمال می‌رود قوانین جدید کمیسیون دامن آن‌ها را هم گرفته باشد. البته این قانون تنها محدود به عرضه اولیه پول دیجیتالی است و به نظر می‌رسد بعد از انتشار پلتفرم شبکه باز، کاربران می‌توانند گرم را خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone