🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35710.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ترامپ به دنبال رفع تحریم های ZTE است

کمپانی چینی ZTE که در پی تحریم وزارت بازرگانی آمریکا قصد تعلیق بخشی از کسب و کار خود را داشت، ممکن است فعالیت های خود را از سر بگیرد. چندی پیش دولت آمریکا به بهانه ...

کمپانی چینی ZTE که در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پی تحریم وزارت بازرگانی آمریکا قصد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تعلیق بخشی از کسب و کار خود را داشت، ممکن است فعالیت های خود را از سر بگیرد.

چندی پیش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دولت آمریکا به بهانه دور زدن تحریم ها و عدم پایبندی ZTE به توافقنامه ها، شرکت های آمریکایی را از تا هفت سال از هرگونه داد و ستد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - با این کمپانی چینی تحریم کرد. علاوه بر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این برخی شرکت های غیر آمریکایی هم برای اجتناب از مشکلات احتمالی قید مشارکت با ZTE را زدند.

مجموع این چالش ها مسئولان این شرکت را ناچار کرد به منظور حفظ موجودیت کمپانی، طی بیانیه ای از توقف کلیه فعالیت های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - عملیاتی این شرکت خبر دهند.

با این حال روز گذشته خبرهایی منتشر شده که می - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تواند روزنه امید را برای این کمپانی تولید موبایل باز کند. اخیرا دونالد ترامپ که برای بازی گلف به ویرجینیا سفر کرده با انتشار توییتی مدعی شده که این تحریم به بیکار شدن عده گسترده ای از شهروندان چینی منجر شده و برای بازگشت سریع ZTE به بازار در حال مذاکره با «شی جین پینگ»، رئیس جمهور چین است.تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدانرییس جمهور آمریکا در حالی از ابلاغ دستورات لازم برای حل و فصل این مشکل به وزارت بازرگانی خبر داده که برخی این اقدامات را در تناقض با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سیاست های قبلی او می دانند.

ترامپ که از زمان تبلیغات انتخاباتی شعار «اول آمریکا» را سرلوحه خود قرار داده، پیش از این به بهانه دغدغه های امنیتی از ادغام دو غول چیپ سازی کوالکام و برادکام جلوگیری کرده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بود. حالا اما برای حفظ موجودیت شرکتی تلاش می کند که کنگره آمریکا طی گزارشی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در سال ۲۰۱۲ آنها را به جاسوسی علیه شهروندان این کشور متهم کرده بود.

با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این حال ترامپ که خود تاجری با سابقه است به حفظ و ایجاد کسب و کارهای جدید در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کشور متبوعش اهمیت زیادی می دهد و از آنجایی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که ZTE چهارمین موبایل ساز بزرگ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در بازار آمریکاست، تعطیلی فعالیت های آنها به معنی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از دست رفتن هزاران شغل خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone