🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35708.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک از تاریخ بازنشستگی راکت فالکون ۹ خبر می دهد

در روزهای گذشته پیشرفته ترین مدل راکت فالکون ۹ با عنوان «بلوک ۵» به پرواز درآمد و سوالی که حالا در نظر علاقمندان به علوم فضایی شکل گرفته این است که این راکت ها تا ...

در روزهای گذشته پیشرفته ترین مدل راکت فالکون ۹ با عنوان «بلوک ۵» به پرواز درآمد و سوالی که حالا در نظر علاقمندان به علوم فضایی شکل گرفته این است که این راکت ها تا چه زمانی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس اکس اخیرا در توییتر خود به این سوال - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پاسخ داده است:

اسپیس اکس طی ۵ سال آینده احتمالا ۳۰ تا ۴۰ فالکون ۹ دیگر خواهد ساخت که در ۳۰۰ ماموریت به کار برده می شوند. پس از بازنشستگی فالکون ۹، راکت BFR ادامه ماموریت را بر عهده خواهد گرفت. هدف BFR فراهم کردن - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - امکان سفر به ماه، مریخ و در نهایت سیارات - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خارج از منظومه شمسی است.

ماسک پیش از این اعلام کرده بود که هر یک از این راکت ها قابلیت استفاده مجدد برای ۱۰ تا ۱۰۰ ماموریت دارند. با اعمال اصلاحات ساختاری قابل توجه و افزایش تجربه پرسنل اسپیس اکس حالا زمان بازسازی هر راکت به ۲۴ ساعت رسیده و طی ۱۴ روز می توان یک راکت را از پایه به صورت کامل توسعه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داد.تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیدر حال حاضر هزینه پرتاب هر فالکون ۹ بالغ بر ۵۰ میلیون دلار برآورد شده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اما استفاده مجدد از ۳۰ راکت طی ۳۰۰ ماموریت این هزینه ها را تا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حد قابل توجهی کاهش خواهد؛ دستاوردی که ماسک و شرکت هایی فضایی دیگری نظیر بلو اوریجین از همان ابتدا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به دنبال آن بوده اند.

در حالی که بسیاری از کشورهای جهان هنوز توانایی توسعه راکت های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فضایی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یک بار مصرف راهم ندارند، اسپیس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اکس به عنوان یک شرکت خصوصی تا پنج سال دیگر فالکون ۹ را از دور خارج خواهد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرد.

راکت BFR  که توانایی حمل 150 تن بار را دارد، به جای مقر اصلی اسپیس اکس در جزیره مصنوعی «ترمینال آیلند» لس آنجلس توسعه خواهد یافت. این راکت غول پیکر امکان سفر به دور مدار زمین را فراهم کرده و در صورت سوخت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گیری مجدد در فضا، طی شش ماه به کره مریخ می رسد.

تماشا کنید: انیمیشنی از روند پرتاب راکت فالکون هوی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone