🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35706.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

یوتوب استراحت دادن به چشم‌ ها را به شما یادآوری می‌ کند

اخیرا قابلیتی به یوتوب اضافه شده که از اعتیاد شما به اپلیکیشن و وارد شدن فشار بیش از حد به چشمان‌تان جلوگیری می‌کند. با به‌روزرسانی اپلیکیشن به نسخه 13.18.54 گزینه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد تا ...

اخیرا قابلیتی به یوتوب اضافه شده که از اعتیاد شما به اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و وارد شدن فشار بیش از حد به چشمان‌تان جلوگیری می‌کند. با به‌روزرسانی اپلیکیشن به نسخه 13.18.54 گزینه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید از نشستن بیش از حد پای ویدیوهای یوتوب جلوگیری کنید.

برای این منظور، یوتوب یک ابزار «یادآور» ارائه کرده که می‌تواند در بازه‌های زمانی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 15، 30، 60، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 90 - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یا 180 دقیقه‌ای ویدیوی شما را متوقف کرده و به شما بابت استراحت دادن به چشمان‌تان هشدار بدهد. طبیعتا این گزینه اختیاری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است و هیچ اجباری در استفاده از آن نخواهید داشت.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اما اگر تصمیم به استفاده از آن گرفتید، شکی نیست که دیدن یادآور می‌تواند انگیزه خوبی باشد تا برای چند دقیقه یوتوب را کنار گذاشته و به کارهای مهم‌تر خود برسید. البته درست مثل زنگ ساعت هشدار، می‌توانید پیام یادآور را نادیده گرفته و به تماشای ویدیوها ادامه بدهید، تصمیم با شماست.

برای فعالسازی یادآور کافیست در تنظیمات یوتوب وارد بخش جنرال شده و گزینه remind to take a break را انتخاب نمایید. همچنین بد نیست بدانید که گوگل در وبسایتی موسوم به wellbeing، راهکارهایی برای کنترل استفاده از گجت‌های الکترونیکی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به شما ارائه کرده که مطالعه آن‌ها خالی از لطف نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone