🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35709.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: نرخ تلفن ثابت ایران در دنیا مثال‌زدنی است

صبح امروز آیین بهره برداری مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات به مناسبت هفته ارتباطات برگزار شد که در آن وزیر ارتباطات، مدیرعامل مخابرات و دیگر مسئولین به سخنرانی پرداختند. «محمدجواد آذری جهرمی» در این رویداد ...

صبح امروز آیین بهره برداری مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات به مناسبت هفته ارتباطات برگزار شد که در آن وزیر ارتباطات، مدیرعامل مخابرات و دیگر مسئولین به سخنرانی پرداختند. «محمدجواد آذری جهرمی» در این رویداد تاکید کرد که با وجود پیشرفت‌های حاصل شده در مخابرات باید به به‌روزرسانی‌های دنیا نیز توجه کرد و نیازهای مردم را رو به رشد خواند. او همچنین نرخ تلفن ثابت ایران را در دنیا مثال زدنی عنوان کرد.

وی یک اشکال کوچک در شبکه مخابرات را معضلی بزرگ در همه ارگان‌های کشور دانست و نود درصد سازمان‌ها و شرکت‌ها را درگیر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - با این شبکه عنوان کرد:

«چشم مخابرات به سرمایه‌گذاری باز شده و به همین سبب رشد خوبی را نیز تجربه کرده است. اما جدا از این باید ایجاد بهره‌وری کرد و ترکیب جدید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - تیم مخابرات و همراه اول باید در قالب یک بدنه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - واحد از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند. شاخص‌های فعلی شبکه مخابرات نشان می‌دهد که از استانداردهای روز هم بالاتر رفته و با پشتکاری می‌توان این مساله را بهتر هم کرد. روند اجرایی پیگیری مشکلات مشترکین نیز باید بهبود یابد و آموزش‌های لازمه برای پرسنل برای ارتباط بهتر با مشتریان برقرار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - شود.»

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان

وزیر ارتباطات اعلام کرد که تا کنون 55 درصد روستاها دارای تشکیلات ارتباطات کامل شدند و هنوز این توسعه باید ادامه یابد. جهرمی ضمن ابراز امیدواری پیشرفت‌های مخابراتی و ارتباطاتی در روستاها خواستار گسترش این راه در مناطق محروم شد.

«25 میلیون خانوار در کشور از خطوط تلفن ثابت استفاده می‌کنند که 10 میلیون از این تعداد از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنند و رقبا توانسته‌اند در این میدان رقابت عرض اندام خوبی نشان دهند.»

جهرمی با کنایه به سهم‌خواهی صداوسیما روی کنترل صوت و تصویر فراگیر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - نیز به لزوم توسعه محتوای مدیا و صوت و تصویر در فضای وب اشاره کرد و گفت: «این اتفاق اگر صدا و سیما بگذارد باید رخ بدهد.»

«مجید صدری» مدیرعامل مخابرات نیز در این مراسم از دستاوردهای سال گذشته و برنامه‌های سال آینده این سازمان خبر داد و آنها را تشریح کرد:

«در سال گذشته به مواردی چون افزایش 3.5 برابر سهم ترافیک داخلی، توسعه زیست بوم محتوای داخلی با همکاری شرکت های ایرانی، همکاری بیشتر با سازمان تنظیمات مقررات دست یافتیم و برای سال آینده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - با توجه به تغییرات گسترده پیش‌آمده در سازمان برنامه‌های متنوع و افق روشنی را مدون کرده‌ایم.»

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان

صدری موضوعاتی چون تخصیص 1520 میلیارد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - در حوزه فناوی اطلاعات در سال 97، ارائه محصولات باندل در کالاها و سرویس های مشترک با استارتاپ ها، حمایت از کسب وکارهای نوپا، تداوم و بهبود روابط با سایر اپراتورها و تجمیع سازی کارها، حمایت از تولیدکنندگان محتوای بومی، ساماندهی مدیریت تحویل خدمات به مشتریان در راستای افزایش رضایت آنها و توسعه سبد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - محصولات پایه برای مشتریان تجاری و خانگی را از جمله برنامه‌های سال آینده این سازمان دانست:

«در سال 97 رشدی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - 25 درصدی را در نظر گرفتیم و قرار است - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - که 12 هزار کیلومتر فیبرنوری و 2 میلیون پورت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - VDSL را در کشور نصب نماییم. ضمنا یک مشکل همیشگی برای مشترکین اینترنت بحث خطوط مسی بود که قصد داریم با راه اندازی مرکز عملیات شبکه مخابرات، آن را بهبود ببخشیم.»

صدری با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - اشاره ضمنی به حملات هکرها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - و مشکلات امنیتی پیش آمده در اوایل سال جاری به لزوم افزایش امنیت سایبری در مخابرات تاکید کرد و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - گفت: «پایش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - یکپارچه کیفیت شبکه در لایه های مختلف و مقاومت در برابر حملات سایبری و گزارشات شبکه به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - صورت آنی باید منتشر شود.»ت‌ها توسط شرکت‌های بین‌المللی صورت گیرد.»

- تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نهاوند استان همدان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تندر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روزتون بخیر مرکز شما اطراف پای قلعه نهاوند کار انجام میده
پاسخ: بله در پای قلعه شهر نهاوند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone