تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35348.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ای نماد، این بار برای کسب‌وکارها در شبکه‌‌های اجتماعی و پیام‌رسان

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، لایحه‌ای را برای حمایت از کسب‌وکارهای الکترونیکی تهیه کرده که به موجب آن قرار است نماد الکترونیکی «ای‌ نماد» به کسب‌وکارهای فعال در پیام‌رسان‌های بومی و شبکه‌های اجتماعی مجاز هم داده ...

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، لایحه‌ای را برای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - حمایت از کسب‌وکارهای الکترونیکی تهیه کرده که به موجب آن قرار است نماد الکترونیکی «ای‌ نماد» به کسب‌وکارهای فعال در پیام‌رسان‌های بومی و شبکه‌های اجتماعی مجاز هم داده شود تا کانال‌ها و صفحات فروشگاهی و تجارتی در فضای مجازی هم دارای شناسنامه اعتماد شوند و کاربران با اطمینان بیشتری از آنها خرید کنند. اما خود ای‌نماد که چند سالی از تاسیس آن می‌گذرد آیا تا به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - امروز توانسته اصلا آن نقشی را که باید، در بین سایت‌های اینترنتی ایفا کند که حالا شاهد عرضه آن روی پلتفرم‌های دیگر هم باشیم؟

ای نماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ایست که به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی داده می‌شود و محصولی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. هدف از تدوین این سند بنا به گفته سایت این مرکز، تشریح جزییات کلیه فرایندهای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - مربوط به ارزیابی کسب و کارهای اینترنتی، شاخص‌های ارزیابی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - و اعطای نماد اعتماد الکترونیک بر اساس شاخص‌های مذکور، به علاوه نحوه نظارت بر عملکرد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - و فعالیت‌های کسب و کارهای اینترنتی و رسیدگی به تخلفات آنها و نیز شکایات مصرف‌کنندگان است. اما این اهداف بر اساس گفته‌ی برخی کارشناسان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - تاکنون به واقعیت نزدیک نشده و مشکلات عدیده‌ای این سامانه را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - در بر می‌گیرد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران

«محمد جرجندی» کارشناس فناوری اطلاعات در گفتگوی خود با دیجیاتو اصل و ذات ای نماد را یک مساله خوب می‌داند و باور دارد که داشتن یک کارت شناسایی اخذ شده از مراجع بالاتر، از هر مجموعه‌ای باعث هویت بخشیدن می‌شود:

«ایده البته ایده ایرانی نیست و معادل سازی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - ایده‌های بین‌المللیست ولی در همین کپی پیست ایده هم متاسفانه درست پیاده نشده است. ای نماد اعتمادهای لازم را تاحدی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - بین کاربران ایجاد کرده ولی هنوز مشکلات زیادی دارد، مثلا در مجوز کسبی که به شما نشان داده می‌شود هنوز مشخص نیست که مجوز مربوطه بابت چه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - چیزی به سایت اعطا شده است. یک کسب‌وکار سالم در گرفتن ای‌نماد هنوز مشکلاتی دارد چرا که مثلا ممکن است خلاقیتی اورجینال توسط صاحب کسب‌وکاری اجرا شود اما از دیدگاه ناظران ای‌نماد مشکل ساز باشد.»

جرجندی با اشاره به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - مجوز اصناف که دقیقا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - زیرمجموعه مجوز در آن قید شده می‌گوید که متاسفانه با مجوز ای‌نماد می‌توان اقدامات زیادی انجام داد و حتی سرویس‌های پرداخت خودشان را با آن وفق دهند و از دل یک نماد دولتی و معتبر، کارهای خلافی همچون ایجاد سایت شرط بندی و... از آنها سر بزند:

«فرض کنید در سایتی دارای نشانه ای‌نماد خریدی انجام داده‌اید و هفته - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - بعد بنا به دلایلی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - آن سایت بالا نمی‌آید، در این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - حالت در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - بخش استعلام ای نماد، هیچ دیتا و اطلاعاتی به کاربر داده نمی‌شود. گویی که این اطلاعات محرمانه هستند در حالی که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیستند! شفافسازی در محیط مجازی و دسترسی به حداقل دیتای مورد نیاز برای کاربران از نکات مهمیست که هنوز ای نماد آن را رعایت نکرده.»

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران

این کارشناس، هویت سنجی در فضای مجازی را به طور کلی یک امر خوب می‌داند و ورود آن را به شبکه‌های اجتماعی خوش یمن می‌داند اما معتقد است که عدم بررسی دوره‌ای در ای‌نماد هم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - می‌تواند در این زمینه مشکل ساز باشد:

«بعد از دریافت این نشان، یک سال تمام هیچ نظارتی روی سایت و پلتفرم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - مربوطه انجام نمی‌شود و این موضوع باعث می‌شود که برخی سودجویان بعد از دریافت این نشان به هر اسم و ترفندی، وارد کارهای دیگر شوند. این بررسی‌های دوره‌ای سختی و هزینه‌ای هم برای سازمان ندارد و به راحتی می‌توان کنترل کردن سایت‌ها را به راحتی انجام داد.»

ایده ای‌نماد ایده درستی است ولی اجرای آن هنوز مشکلات بسیاری دارد و اگر همان تیم قبلی با مدیریت گذشته وارد حوزه فعالیت ای‌نماد در شبکه‌های اجتماعی شوند، ممکن است فاز جدیدی از مشکلات راه اندازی شود. نیاز است تا تصمیمات اینچنینی اندکی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - سنجیده‌تر اخذ شوند و تغییرات گسترده‌ای در سیاست‌گذاری‌های اشتباه فعلی انجام گیرد تا هم کاربران و هم صاحبان کسب‌وکار بتوانند از این نشانه الکترونیکی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - استفاده درست ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone