🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44560.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مانیتور QLED خمیده 49 اینچی و فوق عریض سامسونگ برای گیمرها

تولیدکنندگان نمایشگر در سال های اخیر، راه های بسیاری را برای ایجاد تمایز و به دست آوردن مزیت رقابتی در بازار امتحان کرده اند که از حاشیه های بسیار باریک گرفته تا پنل های عریض، ...

تولیدکنندگان نمایشگر در سال های اخیر، راه های بسیاری را برای ایجاد تمایز و به دست آوردن مزیت رقابتی در بازار امتحان کرده اند که از حاشیه های بسیار باریک گرفته تا پنل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های عریض، شاهد حضور طیف وسیعی از محصولات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در بازار هستیم.

CHG90 نخستین نمایشگر بازار با پشتیبانی از تکنولوژی AMD Radeon FreeSync 2

اما حالا سامسونگ با معرفی جدیدترین نمایشگر گیمینگ خمیده خود، رقابت را در سطح جدیدی آغاز کرده است. مانیتور مورد بحث که «CHG90» نام دارد، با جدیدترین فناوری کوانتوم دات سامسونگ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ساخته شده و با پشتیبانی از HDR، پنل فوق عریض و خمیده، و همچنین به عنوان نخستین نمایشگر بازار که با تکنولوژی «AMD Radeon FeeSnc 2» سازگار است، استانداردهای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جدیدی را در صنعت گیمینگ تعریف خواهد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کرد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

نمایشگر مذکور با نسبت ابعاد فوق عریض 32:9، رزولوشن Double Full HD (3840x1080) داشته و بنا به اظهارات کمپانی، مشکی عمیق، سفید پر نور و رنگ های شفاف تری را به نمایش خواهد گذاشت. زمان پاسخگویی تصویر در CHG90 تنها 1 میلی ثانیه بوده و با نرخ بازسازی 144Hz تجربه گیمینگ روان و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مناسبی را ارائه خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است در تکنولوژی QLED، از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پنل های LCD استفاده می شود که از طریق لامپ های LED روشن شده و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با بهره گیری از نانوذرات کوانتومی، روشنایی و رنگ های دقیقی را نمایش خواهد داد.

البته این فناوری کنتراست فوق العاده پنل های OLED (که در آنها هر پیکسل به طور جداگانه نور خود را تامین می کند) را ندارد اما به عنوان مثال، CHG90 می تواند روشنایی معادل 1500 تا 2000 نیت را تولید کرده و به عنوان نخستین مانیتور در دنیا، 100 درصد رنگ ها را در طیف «DCI-P3» نمایش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دهد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

سامسونگ در کنار محصول مورد بحث، دو نمایشگر دیگر با نسبت ابعاد استاندارد 16:9 و رزولوشن QHD را نیز معرفی کرده که در اندازه های 27 و 31.5 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اینچی و با نام CHG70 روانه بازار خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

مدل 49 اینچی فوق عریض هم اکنون در آمازون و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برخی خرده فروشی ها با قیمت 1499 دلار به فروش می رسد و دو مدل دیگر نیز به ترتیب 699 و 599 دلار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای نمونه 31.5 و 27 اینچی قیمت خواهند داشت. در ادامه توجه شما را به سایر تصاویر موجود از CHG90 جلب می کنیم:

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone