🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30545.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی اس 10به پردازنده کمکی هوش مصنوعی مجهز می شود

در حالی که بسیاری از تولید کننده های گوشی های هوشمد از مدت ها پیش به استفاده از چیپست های مبتنی بر هوش مصنوعی روی آورده اند اما سامسونگ هنوز برای گوشی های خود چنین ...

در حالی که بسیاری از تولید کننده های گوشی های هوشمد از مدت ها پیش به استفاده از چیپست های مبتنی بر هوش مصنوعی روی آورده اند اما سامسونگ هنوز برای گوشی های خود چنین قابلیتی را در نظر نگرفته است. البته گزارش های جدید خبر از قابلیت های ویژه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - هوش مصنوعی برای چیپست آتی کمپانی کره ای می دهند.

در مقابلِ سامسونگ شرکت های دیگری از جمله هواوی، گوگل و اپل از قابلیت های ویژه هوش مصنوعی بهره می برند. هواوی در چیپست کایرین 980 واحد پردازش عصبی را تعبیه کرده که کاربردهای متنوعی از جمله بهبود قابلیت های عکس برداری دارد. گوگل و اپل هم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - برای جدیدترین موبایل های خود قابلیت های مشابهی را در نظر گرفته اند.

سامسونگ در چیپست اگزینوس 9810 که در گوشی های گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 9 تعبیه شده از پردازشگر کمکی به منظور ذخیره اطلاعات بیومتریک کاربر بهره برده اما - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - همچنان خبری از واحد پردازش عصبی جداگانه ای نبود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان

اما در گلکسی اس 10 سامسونگ با چیپست اگزینوس 9820 پردازنده کمکی ویژه ای را در نظر گرفته که برای وظایف مرتبط با شبکه های عصبی کاربرد خواهد داشت. همان طور که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - پیش از این هم گمانه زنی شده بود علاوه بر این قرار است قابلیت های تشخیص کلام و تشخیص تصاویر مبتنی بر یادگیری ماشین پیشرفته هم به لیست قابلیت های این پردازنده افزوده شود.

گفته شده پردازنده کمکی که بر هوش مصنوعی تمرکز دارد دارای 2 هسته پردازشی خواهد بود و به گفته یک منبع ناشناس که ظاهراً از مقامات رده بالای شرکت به حساب می آید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - این پردازنده بهبود کارایی قابل توجهی را به ارمغان خواهد آورد.

اپل و گوگل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - نشان داده اند که با استفاده از پردازش های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند قدرت ثبت تصاویر گوشی را افزایش دهند و نتیجه نهایی را به میزان زیادی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سیاهکل استان گیلان - بهبود ببخشند. در صورتی که ادعاهای اخیر در مورد سامسونگ صحت داشته باشد به نظر می رسد کمپانی کره ای هم برای گلکسی اس 10 راه رقیبان را در پیش خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone