🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17592.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا ماه آینده از آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی رونمایی خواهد کرد

ارزانترین عضو خانواده آیفون ۱۲ احتمالا مدلی با نمایشگر ۵.۴ اینچی است که با عنوان آیفون ۱۲ مینی معرفی خواهد شد. اپل در مراسم شهریور ماه خود از هیچ آیفونی رونمایی کرد تا بسیاری از ...

ارزانترین عضو خانواده آیفون ۱۲ احتمالا مدلی با نمایشگر ۵.۴ اینچی است که با عنوان آیفون ۱۲ مینی معرفی خواهد شد.

اپل در مراسم شهریور ماه خود از هیچ آیفونی رونمایی کرد تا بسیاری از شایعات و گمانه‌زنی‌ها نقش بر آب شوند. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - این حال انتظار می‌رود ماه آینده شاهد خودنمایی این سری باشیم. البته هنوز افشاگران و رسانه‌‌ها درباره تعداد مدل‌های سری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - ۱۲ به توافق نرسیده‌اند و در حالی که برخی از ۳ مدل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - آیفون ۱۲ سخن به میان‌آورده‌اند برخی دیگر از تصمیم اپل برای معرفی ۴ مدل می‌گویند. ساعاتی قبل یکی از افشاگران با نام کاربری L0verodream در توییتر مدعی شد کوچکترین عضو این خانواده مدلی ۵.۴ اینچی است که عنوان آیفون ۱۲ مینی را یدک می‌کشد.

هرچند پنل این مدل ۰.۷ اینچ از آیفون SE 2020 بزرگتر است - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - اما به لطف حاشیه‌های اندک ابعادی کامپکت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - و خوش دست خواهد داشت. این گوشی ظاهرا بر خلاف آیفون‌‌های ۱۲ پرو و ۱۲ مکس به دوربین دوگانه با ماژول‌های التراواید و واید ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که هدف از آن کاهش قیمت تا حد ممکن بوده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - است. پیکربندی حافظه نیز شامل ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - بود.

این نخستین باری نیست که اپل از پسوند مینی برای محصولاتش استفاده می‌کند و پیش از این شاهد معرفی آیپد مینی، مک مینی و حتی آیپاد مینی هم بوده‌ایم اما اگر صحبت‌‌های این افشاگر درست از آب درآید برای اولین بار این پسوند به آیفون باز خواهد شد.

اپل جدای از مدل مذکور احتمالا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - از ۳ مدل دیگر نیز رونمایی خواهد کرد شامل ۲ مدل پرو - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - و مدلی معمولی می‌شود. آیفون‌ ۱۲ نمایشگری ۶.۱ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - اینچی دارد اما آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس به ترتیب ۶.۱ و ۶.۷ اینچی با نرخ رفرش ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز و رنگ ۱۰ بیتی خواهند بود. تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از پنل OLED با ناچ کوچکتر، چیپست ۶ هسته‌ای A14 بیونیک، سازگاری با شبکه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لارستان استان فارس - 5G و طراحی جدید مشابه آیفون ۴ با لبه های تخت بهره می‌برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone