🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30775.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپی کانادایی از عینک هوشمند ۱۰۰۰ دلاری خود رونمایی کرد

یک استارتاپ کانادایی به نام North مدعی شده که اولین عینک هوشمند را با ظاهر عینک های معمولی توسعه داده است. این در حالی است تا به حال محصولات زیادی نظیر عینک گوگل و اسنپ ...

یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - استارتاپ کانادایی به نام North - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - مدعی شده که اولین عینک هوشمند را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - با ظاهر عینک های معمولی توسعه داده است. این در حالی است تا به حال - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - محصولات زیادی نظیر عینک گوگل و اسنپ چت عرضه شده اما موفق نشده‌اند توجه مخاطبین را به خود جلب کنند. با این وجود، سری جدیدی از عینک‌های پیشرفته که Focals نام دارند با ظاهر زیبای خود کاربران را وادر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - می‌سازند که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - حداقل یکبار آنها را امتحان کنند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان

Focals در واقع یک عینک به ظاهر طبی معمولی است که ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد و علاقه‌مندان اکنون می توانند آنها را پیش خرید کنند. البته قرار است عینک‌های یادشده تا پایان امسال - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - به بازار گجت‌های هوشمند عرضه شوند.

این عینک‌های هوشمند طراحی بسیار زیبا و ظریفی دارند و از پلیمر با کیفیت ساخته شده‌‌اند. علاوه بر این قرار است در دو مدل دایره‌ای و مربعی با رنگ ها و طرح‌های مختلف عرضه شوند. همچنین کاربران می‌توانند نمره چشم‌های خود را به مسئولین ارائه دهند تا عینکی مناسب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - قدرت چشم آنها تهیه شود.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان

در شیشه‌ی این عینک‌، یک نمایشگر هولوگرافیک تعبیه شده که تنها دارنده آن می تواند محتوای به نمایش درآمده را مشاهده کند. بدین ترتیب اطلاعات مختلفی از جهان پیش روی کاربر برایش به نمایش درمی آید و می‌تواند به صورت همزمان، اعلان های مختلف تلفن هوشمند خود را چک کند.

این بدین معنی است که کاربر می‌تواند بدون استفاده از تلفن همراه خود، پیغام‌های متنی، وضعیت آب و هوا، اعلانات تقویم و راهنمایی اپلیکیشن های مسیر یابی را روی لنز هولوگرافیک این عینک مشاهده کند. البته کاربر می تواند در مواقع مورد نیاز حالت مخصوصی را فعال کرده و عینک هوشمند خود را به مدلی معمولی تبدیل کند تا بتواند روی دنیای پیرامون خود تمرکز نماید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان

دو محل برای نمایش این عینک‌ هوشمند در نظر گرفته شده که یکی در بروکلین شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا قرار دارد و دیگری در تورنتوی کانادا قرار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قوچان استان خراسان - گرفته است. بدین ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این محل‌ها، عینک‌های منحصر به فرد خود را سفارش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone