🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30785.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی عطر بعدی شما را خواهد ساخت

شرکت تحقیقاتی IBM با کمپانی Symrise یکی از سازندگان طعم و عطر همکاری کرده تا یک دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی بسازد که می‌تواند عطر دلخواه کاربران را بسازد. [digivideo] [/digivideo] این دستگاه با الهام از ...

این دستگاه با الهام از الهه‌ی بوی خوش یونان باستان، فیلیرا (Philyra) نام گرفته و با کمک یادگیری ماشینی می‌تواند میان هزاران ماده‌ی اولیه، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - فرمول و روش‌های مختلف، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - بگردد و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - بهترین گزینه را بر اساس سلیقه‌ی یک کاربر انتخاب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - نماید. پژوهشگران شرکت IBM مدعی شده‌اند که سیستم جدید طراحی شده توسط آنها می تواند ترکیبات خاصی را بیافریند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - و عطر های منحصر به فردی تولید کند.

کمپانی Symrise هدف خود از توسعه‌ی چنین سیستمی را تولید رایحه‌های خاصتر یا کمک به تولیدکنندگان توصیف - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - کرده و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - مدعی شده که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - قصد ندارد ماشین‌ها را جایگزین بینی انسان کند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران

نحوه عملکرد فیلیرا بدین صورت است که این ماشین، هزاران فرمول و ماده‌ی اولیه را بررسی می‌کند تا الگو‌ها یا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - ترکیبات جدیدی از میان انها پیدا کرده و عطر جدیدی که مشابه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - آن در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - بازار وجود ندارد را تولید نماید.

برای مثال فیلیرا می‌تواند میزان مواد اولیه فرمول‌های قبلی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - را بالا و پایین ببرد یا اینکه جایگزین‌هایی برای مواد اولیه بیابد. پس از این اتفاق سیستم یاد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - شده می‌تواند با بازخوردگیری از مخاطب، درصد درست میزان مواد اولیه یا فرمول انتخابی خود را ثبت نماید.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران

همچنین این ماشین می‌تواند عطر‌های ساخته شده توسط خود را با دیگر موارد مشابه موجود در بازار مقایسه کند و بهترین گزینه را انتخاب نماید. این مسئله هم می‌تواند به کمک متخصین بیاید و هم ممکن است در آینده‌ای نزدیک جایگزین آنها گردد.

Philyra قرار است دو عطر جدید برای برند برزیلی O Boticário تولید کند و آنها را اواسط سال - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - ۲۰۱۹ به بازار عرضه کند. کمپانی Symrise قصد دارد در آینده‌‌ای نزدیک از این تکنولوژی برای آموزش متخصصین عطرسازی و رایحه شناسی کمک بگیرد.

با این وجود از آنجایی که هوش مصنوعی موفق شده بارها انسان‌ها را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - در خواندن متون و بازی‌های مختلف نظیر DotA 2 شکست دهد، به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - نظر می‌رسد کم کم جای هوش مصنوعی را بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادمان نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام دوستان، من یک مشکل خرابی در لباسشویی زیمنس WM14T469IN داشتم. وقتی لباس ها را می شستم، برخی از آن ها خیلی خیس می شدند و چرخه آبگیری هم اصلا کار نمی کرد. به همین خاطر، این موضوع خیلی برای من مهم بود.

بنابراین، من به تعمیر کننده محلی در شهر مازندران منطقه کوی کارمندان رفتم و او خرابی مربوط به پمپ آب به من گفت. پس او پمپ آب را تعویض کرد و همه چیز باز هم به حالت عادی برگشت.

در کل، من به شدت توصیه می کنم که در صورت وجود هر گونه مشکل در لباسشویی زیمنس WM14T469IN خود، با تعمیر کننده محلی تماس بگیرید. آنها می توانند مشکلات شما را به راحتی تشخیص دهند و تعمیر کنند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone