🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30767.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

موبایل اقتصادی میزو نوت 8 با دوربین دوگانه معرفی شد

کمپانی میزو دو ماه پیش از گوشی X8 رونمایی کرد و حالا به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه‌تر، از میزو نوت 8 پرده برداشته است. در این مدل ارزان‌تر میزو هر چند از همان ...

کمپانی میزو دو ماه پیش از گوشی X8 رونمایی کرد و حالا به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه‌تر، از میزو نوت 8 پرده برداشته است. در این مدل ارزان‌تر میزو هر چند از همان دوربین دوگانه X8 استفاده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - کرده اما اندازه صفحه نمایش کاهش یافته، پردازنده ضعیف‌تر شده و همچنین شاهد باتری بزرگ‌تری هستیم.

میزو - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - نوت 8 یک صفحه نمایش ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۱۶۰ (تراکم پیکسل 409 در هر اینچ) دارد. برای دوربین دوگانه آن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - نیز میزو از سنسورهای ۵ و ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده؛ در دوربین اصلی سنسور IMX362 سونی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - با گشودگی دیافراگم f/1.9 و پشتیبانی از فوکوس خودکار Dual Pixel به‌کار رفته تا به کمک سنسور ۵ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - مگاپیسکلی دوربین دوم، کاربر بتواند تصاویر بهتری ثبت کند.

دوربین جلو هم به سنسور - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - 8 مگاپیسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز شده که قابلیت تشخیص چهره دارد و بنابراین اگر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - کسی نخواست از حسگر اثر انگشت پشت دستگاه استفاده کند، می‌تواند از این روش کمک بگیرد. اما برای قلب تپنده گوشی، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - شاهد چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۲ به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ هستیم.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان

این چیپست با ۴ گیگابایت رم و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - ۶۴ گیگابایت حافظه (هنوز تایید نشده که گوشی از کارت SD پشتیبانی می‌کند یا نه) همراه شده و از طرفی موبایل از سیستم عامل Flyme که مبتنی بر اندروید اوریو است بهره می‌برد. همچنین میزو نوت 8 یک باتری ۳۶۰۰ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - میلی آمپری خواهد داشت و با وجود پشتیبانی از شارژ سریع؛ خبری از پورت USB-C نخواهد بود.

البته خبر خوشحال کننده اینجاست که درگاه ۳.۵ میلی متری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - همچنان در گوشی حضور دارد. پیش فروش میزو نوت 8 از امروز و با قیمت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - ۱۳۰۰ یوآن (معادل ۱۸۵ دلار و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - ۱۶۵ یورو) در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمام استان گیلان - چهار رنگ مشکی، بنفش دودی، آبی خاکستری و قرمز تند آغاز شده و ماه آینده گوشی به دست کاربران می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone