🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30782.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک به خاطر رسوایی کمبریج آنالیتیکا به جریمه‌ای معادل ۱۷ دقیقه از درآمدش محکوم شد

در پی ناتوانی فیسبوک در مراقبت از حریم خصوصی کاربران و سوءاستفاده از آن‌ها، نهاد امنیتی «دفتر کمیسیون اطلاعات» انگلستان موسوم به ICO این شرکت را به پرداخت جریمه هنگفت 500 هزار پوندی (برابر با ...

در پی ناتوانی فیسبوک در مراقبت از حریم خصوصی کاربران و سوءاستفاده از آن‌ها، نهاد امنیتی «دفتر کمیسیون اطلاعات» انگلستان موسوم به ICO این شرکت را به پرداخت جریمه هنگفت 500 هزار پوندی (برابر با 644600 دلار) محکوم کرد.

به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - گزارش ICO، غول شبکه‌های اجتماعی اطلاعات خصوصی چیزی قریب به 1 میلیون نفر از کاربران انگلیسی را جمع‌آوری کرده و در اختیار سایر سازمان‌ها قرار داده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - است. طبق مستندات ارائه شده توسط ICO، این اطلاعات که بین سال‌های 2007 تا 2014 گردآوری‌ شده، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - بدون آگاهی کاربران توسط فیسبوک در اختیار توسعه‌دهندگان شخص ثالث قرار می‌گرفته که نقض آشکار قانون به شمار می‌آید.

در پی اثبات این موضوع الیزابت دنهام، مأمور عالی‌رتبه اطلاعاتی انگلستان در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرده که فیسبوک در حفظ و تأمین امنیت حریم خصوصی کاربرانش ناموفق بوده است. وی اذعان داشته که شرکت مذکور با این عظمت و سطح از تجربه، باید بهتر از همه نسبت به پیامدهای این سهل‌انگاری آگاه می‌بود و عملکرد بهتری در محافظت از دیتای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - کاربران از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - خود به نمایش می‌گذاشت.

گفتنی است صدور حکم جریمه در شرایطی انجام شده که گزارش ICO، سوء استفاده اطلاعاتی از دیتای کاربران فیسبوک برای تأثیر بر نتایج رفراندوم خروج انگلستان از اتحادیه اروپا را اثبات می‌کند.

بعد از ماجرای کمبریج آنالیتیکا، این دومین رسوایی بزرگ فیسبوک در سوء استفاده از حریم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - خصوصی کاربران به شمار می‌آید. بعد از فاش شدن این رسوایی‌ها، سهام شرکت فیسبوک طی ماه‌های گذشته با کاهش محسوسی مواجه بوده و گزارشات اخیر از ریزش کاربران - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - این شبکه اجتماعی حکایت می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بوستان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
مروارید لار لارستان تعمیر لباسشویی وستینگهاوس WWZX8NQ هم دارید؟
پاسخ: بله در مروارید لار شهر لارستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone