🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30773.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سربلندی موبایل گیمینگ ریزر فون 2 در تست مقاومت [تماشا کنید]

کمپانی ریزر که در دنیای تلفن های هوشمند یک تازه وارد به حساب می آید، به تازگی دومین موبایل گیمینگ خود با نام «ریزر فون 2» را معرفی کرده و باز هم با تکیه بر ...

کمپانی ریزر که در دنیای تلفن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - هوشمند یک تازه وارد به حساب می آید، به تازگی دومین موبایل گیمینگ خود با نام «ریزر فون 2» را معرفی کرده و باز هم با تکیه بر قابلیت هایی مانند نمایشگر 120Hz، اسپیکرهای دالبی و لوگوی LED سعی در جلب توجه گیمرها دارد.

اما ریزر فون 2 تا چه حد در مقابل عوامل بیرونی مقاوم است؟ طبق معمول «JerryRigEverythin» به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - سراغ این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - محصول جدید بازار رفته و دوام پرچمدار ریزر را در فرآیند استاندارد تست های خود مورد سنجش قرار داده است.

همان طور که در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - ویدیو مشاهده می کنید، در تست خراشیدگی صفحه نمایش، ریزر فون 2 به لطف شیشه گوریلا گلس 5 عملکردی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - در حد و اندازه سایر پرچمداران 2018 از خود نمایش می دهد. این موضوع درباره دوربین سلفی و ماژول دوربین اصلی نیز صادق است اما پوشش پلاستیکی اسپیکرهای استریو در بالا و پایین نمایشگر، مقاومت کافی نداشته و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - با کاتر به راحتی آسیب می بیند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان

هرچند مسئله مورد اشاره در استفاده روزمره مشکل ساز نخواهد شد و در عوض، استفاده از پلاستیک در این بخش به خوش دست شدن گوشی هنگام بازی کردن کمک خواهد کرد.

پوشش پلاستیکی اسپیکرهای استریو در بالا و پایین نمایشگر مقاومت کافی ندارد

در ادامه جری با کاتر خود به جان قاب فلزی دور گوشی می افتد که علاوه بر ایجاد خط و خش، صدای گوشخراشی نیز دارد. پنل پشتی اما از جنس شیشه (برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - استفاده از فناوری شارژ بی سیم) ساخته شده و مانند صفحه نمایش، مقاومت خوبی در مقابل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - خراشیدگی دارد؛ هرچند در صورت زمین خوردن گوشی، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - این بخش ها نسبتاً به راحتی ترک برمی دارند.

در نهایت تست آتش برای نمایشگر LCD ریزر فون 2 با موفقیت انجام شده و با وجود سیاهی پیکسل ها پس از 19 ثانیه (در مقابل شعله فندک)، با دور کردن آتش و خنک شدن نمایشگر، پیکسل ها به حالت عادی بازمی گردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone