🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30779.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل مپس حالا اجازه «دنبال کردن» مکان‌های روی نقشه را به شما می‌دهد

گوگل مپس همیشه یکی از پر کاربردترین محصولات گوگل بوده و به همین خاطر، به طور مرتب و مستمر به‌روزرسانی می‌شود. در همین راستا گوگل اعلام کرده که به زودی قابلیت جدید و نسبتا مهمی ...

گوگل مپس همیشه یکی از پر کاربردترین محصولات گوگل بوده و به همین خاطر، به طور مرتب و مستمر به‌روزرسانی می‌شود. در همین راستا گوگل اعلام کرده که به زودی قابلیت جدید و نسبتا مهمی را به نسخه اندروید این اپلیکیشن نقشه اضافه خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

به لطف این ویژگی جدید کاربران می‌توانند مکان‌های مورد علاقه‌شان روی نقشه را «دنبال» کنند. این قابلیت که در اصل حراج‌های فروشگاهی را هدف گرفته، به کاربر اجازه می‌دهد که با دنبال کردن کسب و کارهای روی نقشه بتواند همیشه در جریان اخبار، رویدادها یا حراج‌های به راه افتاده در آن‌ها قرار بگیرد.

برای دنبال کردن یک مکان روی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نقشه (لباس‌فروشی، کافی‌شاپ و ...) در گوگل مپس کافیست دکمه Follow روی آن را بزنید. به محض این کار، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کلیه اخبار جدید و رویدادهای آن مکان به صورت نوتیفیکیشن‌ در تب For You اپلیکیشن ظاهر می‌شوند.

گوگل همچنین اعلام کرده که در کنار این قابلیت، گوگل مپس در اندروید می‌تواند باز شدن شعبه‌های جدید فروشگاه‌ها یا کسب و کارها را هم به اطلاع اهالی یک شهر برساند. کلیه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اطلاعات مرتبط با این موضوع به رنگ نارنجی و زیر عنوان آن مکان در گوگل مپس اندروید - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به نمایش در‌ می‌آیند.

قابلیت‌هایی که گفتیم، برای کاربران - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کلیه کشورها منتشر نخواهد شد. اما گوگل اعلام کرده که در آینده و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به تدریج آن را برای استفاده کاربران بیشتری گسترش خواهد داد. آخرین نسخه اپلیکیشن نقشه گوگل برای اندروید را می‌توانید همین حالا از گوگل - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پلی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone