🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30776.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

۴۸ نفر از کارکنان و مدیران بلندپایه گوگل به خاطر آزار جنسی اخراج شده‌اند

«ساندار پیچای» مدیرعامل شرکت گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد که در طول دو سال گذشته، ۴۸ نفر از کارکنان شرکت به خاطر آزار جنسی اخراج شده‌اند. پیچای این موضوع را در ایمیلی به کارمندان خود ...

«ساندار پیچای» مدیرعامل شرکت گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد که در طول دو سال گذشته، ۴۸ نفر از کارکنان شرکت به خاطر آزار جنسی اخراج شده‌اند.

پیچای این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - موضوع را در ایمیلی به کارمندان خود اعلام کرد که در واقع پاسخی به یک ستون از نیویورک تایمز محسوب می‌شد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - که روز گذشته منتشر شده بود.

در این گزارش آمده بود که غول جست و جوگر دنیا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - سه عضو ارشد خود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - به خاطر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - ناهنجاری‌های پیش آمده در این زمینه محافظت کرده و باعث شده بود آن‌ها از اتهام آزار جنسی تبرئه شوند.

در ایمیل «ساندار پیچای» به کارکنان گوگل آمده که از بین ۴۸ فرد اخراج شده، ۱۳ نفر از آن‌ها از مدیران ارشد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - بوده‌اند یا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - پست قابل توجهی در این شرکت داشتند. همچنین مدیر عامل گوگل اعلام کرد که این اخراج‌ها بدون پرداخت حقوق انجام شده است. پیچای این ادعا را در حالی مطرح کرده که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - بر اساس گزارش های جدید اندی رابین، خالق گوگل با اتهامی مشابه و در عین حال دریافت مبلغی بالغ بر ۹۰ میلیون دلار این شرکت را ترک کرده است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان

در این ایمیل که به امضای «ایلین ناتون» هم رسیده بود، گفته شد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - که کارمندان این شرکت می‌توانند بدون ترس از افشا شدن نامشان و از طریق ابزار‌های ایجاد شده در این شرکت هرگونه ناهنجاری رفتاری همکاران خود را گزارش دهند.

همچنین در ایمیل آمده که گوگل قوانین خود را ارتقا داده و از همه‌ی معاونین و مدیرعامل‌های بخش‌های مختلف خود خواسته تا هرگونه ارتباط با کارمندان خود، از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - موارد مرتبط به کار گرفته تا هرگونه درگیری و اختلاف را گزارش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - کنند.

در این ایمیل آمده:

ما موظف هستیم که محیط کار گوگل را آنقدر امن و قابل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - اطمینان کنیم که همه‌ بتوانند به نحو احسن و در امنیت کار خود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بیجار استان کردستان - را انجام دهند. همچنین [محیط کار گوگل] باید محلی باشد که برای افراد هنجار شکن پیامد‌های جدی به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آنیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا جسارتا سبزوارآباد بیجار طرح تعویض لباسشویی وست پوینت قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در سبزوارآباد شهر بیجار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone