🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23588.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سنهایزر از هدست گیمینگ GSP 370 با 100 ساعت شارژدهی

شرکت سنهایزر از جدیدترین هدست گیمینگ روگوشی خود به نام GSP 370 رونمایی کرد. سازنده مدعی شده در این مدل به لطف کاهش مصرف انرژی و به کارگیری باتری با طول عمر بالا، مدت زمان ...

شرکت سنهایزر از جدیدترین هدست - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نجف آباد استان اصفهان - گیمینگ روگوشی خود به نام GSP 370 رونمایی کرد. سازنده مدعی شده در این مدل به لطف کاهش مصرف انرژی و به کارگیری باتری با طول عمر بالا، مدت زمان شارژدهی به رقم فوق العاده 100 ساعت رسیده است.

کمپانی سنهایزر می گوید گیمرهایی که هفته ای شش ساعت بازی می کنند، می توانند با یکبار شارژ کردن هدست سنهایزر GSP 370 تا 4 ماه از آن استفاده کنند. همچنین می توان حین شارژ نیز - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نجف آباد استان اصفهان - از هدست استفاده کرد؛ بنابراین وقفه ای در بازی کردن به وجود نخواهد آمد.

موضوع تاخیر در بازی ها اهمیت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نجف آباد استان اصفهان - بالایی دارد به همین خاطر میزان تاخیر در هدست سنهایزر GSP 370 چیزی نزدیک به صفر اعلام شده است. می توان انتظار داشت کیفیت صدای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نجف آباد استان اصفهان - این هدست نیز همانند دیگر هدست های گیمینگ سازنده آلمانی از کیفیت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نجف آباد استان اصفهان - بالایی برخوردار باشد.

از قابلیت های هدست GSP 370 می توان به تعبیه دکمه ولوم روی هدست و میکروفون با قابلیت حذف نویز اشاره - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نجف آباد استان اصفهان - کرد که با حرکت دادن به سمت بالا قطع می شود. علاوه بر این ها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نجف آباد استان اصفهان - این هدست از پردازشگر صدای داخلی بهره برده و از Sennheiser Gaming Suite در ویندوز پشتیبانی می کند. سنهایزر میزان بیس در این هدست را منحصر به فرد اعلام کرده است.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نجف آباد استان اصفهان

ایرکاپ های هدست سنهایزر GSP 370 از جنس مموری فوم هستند و قسمت هدبند نیز دارای ابر است که برای کم کردن فشار روی سر گیمر تعبیه شده. ایرکاپ ها با مفصل توپی به هدبند متصل شده اند و با توجه به فرم سر گیمر تغییر زاویه می دهند.

از دیگر ویژگی های هدست سنهایزر GSP 370 می توان به فرکانس پاسخگویی 20000-20 هرتز برای هدفون ها و فرکانس پاسخگویی 6300-100 هرتز برای میکروفون و کابل شارژ 1.5 - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نجف آباد استان اصفهان - متری اشاره کرد.

هدست GSP 370 با کامپیوتر، مک و پلی استیشن 4 سازگار بوده و از هم اکنون به قیمت 199.95 دلار از سایت رسمی سنهایزر قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone