🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44186.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

وان پلاس و تلاشی دیگر برای تقلب در نتایج بنچمارک ها [به روز رسانی: جوابیه مدیر عامل وان پلاس]

تقلب در نتایج تست ها هر از گاهی از کمپانی های بزرگ سر می زند که در بعضی موارد مانند ماجرای فولکس واگن، نتیجه عکس داشته و ضررهای بزرگی را به شرکت وارد خواهد کرد. ...

تقلب در نتایج تست ها هر از گاهی از کمپانی های بزرگ سر می زند که در بعضی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - موارد مانند ماجرای فولکس واگن، نتیجه عکس داشته و ضررهای بزرگی را به شرکت وارد خواهد کرد.

در دنیای موبایل نیز شاهد دستکاری نتایج واقعی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تست ها از سوی تولیدکنندگان بوده ایم که در تازه ترین مورد، تلفن وان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پلاس 5 با استفاده از مکانیزم های خاصی، نتایج بنچمارک های مختلف را بهتر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از شرایط اصلی نشان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می دهد.

شرکت وان پلاس که پیش از این نیز سابقه فریب بنچمارک ها را داشته است، از مکانیزمی استفاده می کند که چهار هسته از هشت هسته چیپست اسنپدراگون 835 را در طول تست روی فرکانس 1.9 گیگاهرتز کلاک می کند و در نتیجه، نمره نهایی بنچمارک را به طرز چشمگیری افزیش می دهد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

بر اساس گزارش «XDA discovered»، در صورت غیر فعال کردن مکانیزم مورد بحث، چیپست وان پلاس 5 نهایتاً در 24.4 درصد از زمان تست با فرکانس بالا کار می کند که در مقابل 95 درصد در زمان تقلب، عدد قابل توجهی به نظر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می رسد.

مسلماً نتایج به دست آمده در بنچمارک های وان پلاس 5، عملکرد حقیقی دستگاه را نشان نمی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دهند؛ اما کمپانی مذکور در توضیح رویکرد خود گفته روش مورد استفاده، برای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایش نهایت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قدرت و پتانسیل محصول الزامی بوده است.

مکانیزم تقلب وان پلاس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در بنچمارک تک هسته ای امتیاز کمتری کسب می کند

وان پلاس 5 بدون دستکاری بنچمارک هم یکی از قدرتمندترین موبایل های بازار به حساب می آید و جالب است بدانید بر اساس تست های XDA، عملکرد تلفن مذکور در بنچمارک تک هسته ای و بدون استفاده از مکانیزم تقلب، بهتر از زمانی است که از الگوریتم های ارتقاء عملکرد استفاده می کند، و به نظر می رسد روش مورد بحث فقط در تست چند هسته ای نمره بهتری را برای وان پلاس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به ارمغان خواهد آورد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

در نهایت گفتنی است تقلب در بنچمارک ها، در کنار مسائلی مانند طراحی تقلیدی از آیفون، عدم پشتیبانی از محصولات نه چندان قدیمی مانند وان پلاس 2 و همچنین افزایش سالانه قیمت ها، وجهه عمومی برند وان پلاس را تحت تاثیر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قرار خواهد داد.

 

به روز رسانی:

مدیر عامل وان پلاس در پاسخ به اتهام تقلب بیانیه ای را صادر کرده که در ادامه می خوانید:

مکانیزم ما برای شبیه سازی بنچمارک به شرایط بهره گیری سنگین مانند بازی های سه بعدی طراحی شده است. ما در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رابط کاربری دستگاه نیز تمام پتانسیل چیپست را برای ارائه تجربه ای سریع و روان به کار می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گیریم.

ما شرایط تست را با کاهش رزولوشن دستگاه زمانی که اپلیکیشن بنچمارک اجرا می شود و یا با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اورکلاک کردن پردازنده، برای چیپست تلفن آسان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تر نمی کنیم.

وقتی کاربران از اپلیکیشن های بنچمارک استفاده می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کنند، که البته به عقیده من نشان دهنده عملکرد واقعی دستگاه نیست، علاقه مندند قدرت واقعی موبایل خود را بدون دستکاری مشاهده کنند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و این همان چیزیست که ما در اختیارشان گذاشته ایم.

باید در نظر داشت که هر تولیدکننده ای روش خاص خود را برای ارزیابی محصولات دارد و ما نیز از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این قاعده مستثنی نیستیم. البته حضور یک جامعه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - علاقه مند و پیگیر تکنولوژی جای تقدیر دارد و ما نیز از این علاقه پشتیبانی می کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone