تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27371.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل دعوتنامه کنفرانس WWDC 2019 را ارسال کرد؛ احتمال رونمایی از مک پرو جدید

اپل امروز دعوتنامه کنفرانس WWDC 2019 خود را برای رسانه ها ارسال کرد. مراسم نطق اصلی که ساعت 21:30 (به وقت تهران) 13 خرداد در مرکز مک‌انری شهر سن خوزه برگزار می شود، سی‌امین کنفرانس ...

اپل امروز دعوتنامه کنفرانس WWDC 2019 خود را برای رسانه ها ارسال کرد. مراسم نطق اصلی که ساعت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - 21:30 (به وقت تهران) 13 خرداد در مرکز مک‌انری شهر سن خوزه برگزار می شود، سی‌امین کنفرانس توسعه دهندگان اپل خواهد بود.

اپل در کنفرانس WWDC 2019 از سیستم عامل iOS 13 رونمایی خواهد کرد

بر اساس اطلاعات موجود، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - طی مراسم مذکور اپل از دستاوردهای نرم افزاری جدید خود شامل iOS 13 ،Mac OS 12.15 ،Watch OS 6 و tvOS 13 رونمایی خواهد کرد. نکته جالب توجه احتمال معرفی نسل جدید کامپیوتر مک پرو اپل در WWDC 2019 است که فعلاً در حد شایعه بوده و هنوز مشخص نیست که اپل برای رونمایی از سخت افزار جدید در این مراسم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برنامه ای داشته باشد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

طبق پیش بینی ها، تغییرات iOS شامل حالت تاریک، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ولوم جدید و بروزرسانی برخی از اپلیکیشن ها خواهد بود. برای ساعت هوشمند اپل نیز یک فروشگاه نرم افزاری اختصاصی، اپلیکیشن های سلامتی و صفحه های جدید در نظر گرفته شده است.

بهای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بلیت کنفرانس WWDC 2019 اپل 1599 دلار است که دو ماه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پیش به صورت رندوم در میان متقاضیان توزیع شده. علاوه بر این، اپل تعداد 350 بلیت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رایگان هم برای دانشجویان برگزیده و اعضای شرکت های فناور - تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در نظر گرفته که شامل ورود به کنفرانس و همچنین اقامت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دانشگاه ایالتی سن خوزه می شود.

گفتنی است بیش از 5000 توسعه دهنده در مراسم مورد بحث شرکت خواهند کرد و طی آن، به تبادل نظر و پرسش و پاسخ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با مهندسان اپل خواهند پرداخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone