🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14579.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید تلگرام با امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی از راه رسید

تلگرام در آخرین به‌روزرسانی خود برای کاربران اندروید و iOS، ویژگی‌‌های جدیدی از جمله امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی در کانال، بزرگنمایی مستقیم تصاویر و جلو و عقب زدن ویدیوها در کنار امکان پرداخت درون برنامه‌ای ...

تلگرام در آخرین به‌روزرسانی خود برای کاربران اندروید و iOS، ویژگی‌‌های جدیدی از جمله امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان - کانال، بزرگنمایی مستقیم تصاویر و جلو و عقب زدن ویدیوها در کنار امکان پرداخت درون برنامه‌ای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان - برای برخی سرویس‌ها را در اختیار کاربران قرار داد.

اواخر فروردین‌ماه، تلگرام در نسخه بتای v7.7 امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی را در اختیار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان - مدیران کانال‌ها قرار داد. با زمان‌بندی چت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان - صوتی، اعضای کانال نیز در قسمت بالای صفحه در جریان چت صوتی زمان‌بندی شده قرار می‌گیرند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان

به لطف ویژگی جدید، ‌مدیران کانال می‌توانند چت‌های صوتی را زمان‌بندی و مدیریت کنند. برای استفاده از این قابلیت،‌ مدیر کانال باید روی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان - نماد کانال مربوطه ضربه زده و از طریق سه نقطه بالای صفحه وارد بخش تنظیمات شود. سپس گزینه مربوط به شروع چت صوتی یا «Start Voice Chat» را انتخاب کند. بعد از انتخاب این گزینه، مدیر کانال باید گزینه «Schedule Voice Chat» را انتخاب کند.

علاوه بر این، در نسخه به‌روز شده تلگرام کاربران می‌توانند به صورت مستقیم تصاویر را در چت‌های خود بزرگنمایی کنند. در واقع ابتدا لازم نیست روی تصویر مربوطه ضربه بزنند تا در حالت تمام صفحه باز شود، بلکه این کار را به صورت مستقیم می‌توانند انجام دهند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان

همچنین در نسخه جدید، کاربران به هنگام تماشای یک ویدیو،‌ با فشار دادن و نگه داشتن انگشت خود در سمت راست یا چپ صفحه به مدت 15 ثانیه، امکان جلو و عقب زدن ویدیو - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان - را در اختیار خواهند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان - داشت. کاربران نسخه اندروید تلگرام نیز می‌توانند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان - با دو بار ضربه زدن روی صفحه تا 10 ثانیه ویدیو را به جلو یا عقب ببرند.

علاوه بر قابلیت‌های اضافه شده جدید، این پیام‌رسان سیستم پرداخت درون برنامه‌ای ا نیز توسعه داده. این برنامه اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا مستقیما از داخل چت، بتوانند پرداخت‌های هشت ارائه‌دهنده سرویس پرداخت از جمله - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان - Stripe - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سنندج استان کردستان - ،Yandex و Payme را انجام دهند.

همچنین تلگرام خاطر نشان کرده که کاربران برای دریافت آخرین نسخه این برنامه دیگر مجبور نیستند حتما این کار را از طریق پلی استور یا سایر فروشگاه‌ها انجام بدهند. بلکه می‌توانند آخرین نسخه رسمی را از طریق وب‌سایت تلگرام به آدرس telegram.org دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone