🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14586.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل از برنامه زمانی آزمایش عینک هوشمندش عقب افتاده است

برخلاف انتظار شرکای زنجیره تامین اپل که انتظار داشتند این شرکت در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ آزمایش پروتوتایپ دوم عینک واقعیت افزوده خود را آغاز کند، کوپرتینویی‌ها از این برنامه زمان‌بندی عقب‌تر هستند و هنوز این ...

برخلاف انتظار شرکای زنجیره تامین اپل که انتظار داشتند این شرکت در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر هرسین استان کردستان - سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ آزمایش پروتوتایپ دوم عینک واقعیت افزوده خود را آغاز کند، کوپرتینویی‌ها از این برنامه زمان‌بندی عقب‌تر هستند و هنوز این پروسه را آغاز نکرده‌اند.

مدت‌هاست در شایعات شنیده می‌شود که اپل در حال کار روی عینک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر هرسین استان کردستان - واقعیت افزوده‌ای شبیه عینک‌های عادی است. منتها این عینک نمایشگری برای نمایش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر هرسین استان کردستان - اطلاعات خواهد داشت که احتمالا از طریق ژست‌های حرکتی کنترل می‌شود. به گزارش وب‌سایت «دیجی‌تایمز»، فاز دوم آزمایش عینک اپل هنوز آغاز نشده، بنابراین تولید انبوه آن در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ حالا دیگر بعید به نظر می‌رسد.

وب‌سایت «دیجی‌تایمز» قبلا در گزارشی گفته بود اپل در شرف ورود به فاز دوم آزمایش این عینک است که تمرکز آن بر بهبود عمر باتری و کاهش وزن دستگاه خواهد بود. در نتیجه، این وب‌سایت احتمال داده بود که تولید انبوه عینک واقعیت افزوده اپل می‌تواند در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۲ آغاز شود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر هرسین استان کردستان

ولی حالا منابع این نشریه تایوانی می‌گویند عینک اپل باید پس از فاز دوم به فاز سوم آزمایشی برود و دو الی سه فاز آزمایش مهندسی را طی کند. آن‌گاه می‌توانیم منتظر تولید انبوه این محصول باشیم. زنجیره تامین ظاهرا پیش‌بینی کرده بود که خط تولید عینک اپل از سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ آغاز به کار می‌کند. اما از آن‌جایی که فاز دوم هنوز شروع - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر هرسین استان کردستان - نشده، احتمال تحقق این زمان‌بندی بسیار کم است.

نشریه بلومبرگ پیش‌تر در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر هرسین استان کردستان - ماه ژانویه گفته بود که هنوز چند سال تا عرضه عینک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر هرسین استان کردستان - اپل باقی مانده، ولی برنامه اولیه کوپرتینویی‌ها این بود که محصول خود را در سال ۲۰۲۳ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر هرسین استان کردستان - راهی بازار کنند. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس اپل هم قبلا مدعی شده بود که در بهترین حالت می‌توانیم در سال ۲۰۲۲ منتظر این عینک باشیم.

گفته می‌شود اپل به‌صورت همزمان در حال کار روی چند هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است. یکی از این هدست‌ها اپ استور مخصوص خودش را خواهد داشت و طبق اطلاعات داخلی اپل احتمالا در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ معرفی می‌شود. با این حال، هنوز گزارش‌ها متناقض زیادی وجود دارد و نمی‌توانیم با اطمینان به آن‌ها تکیه کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone