🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14582.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سیستم پدافند Leonidas با امواج مایکروویو پهپادها را سرنگون می‌کند [تماشا کنید]

پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین فرصت‌های مختلفی را در اختیار ماموریت‌های جاسوسی قرار می‌‌دهند. حالا استارتاپ آمریکایی «Epirus» موفق به توسعه سیستم پدافند Leonidas شده که با استفاده از انرژی امواج مایکروویو می‌تواند به سرعت ...

پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین فرصت‌های مختلفی را در اختیار ماموریت‌های جاسوسی قرار می‌‌دهند. حالا استارتاپ آمریکایی «Epirus» موفق به توسعه سیستم پدافند Leonidas شده که با استفاده از انرژی امواج مایکروویو می‌تواند به سرعت و دقت بالا، پهپادها را ساقط کند.

این سیستم پیشرفته برای از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - بین بردن پهپادها، نیازی به بمب و باروت ندارد، بلکه می‌تواند با سرعت هرچه تمام‌تر و با دقتی عجیب، پهپادهای در حال پرواز را با امواج مایکروویو نشانه گرفته و آنها را نقش بر زمین کند. با توجه به رشد سریع فناوری‌های مربوط به پهپادها، توسعه سیستم پدافند برای دفاع در مقابل آنها موضوع - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - عجیبی نیست.

این سیستم پدافند، «Epirus Leonidas» - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - نام دارد که می‌تواند همزمان چند پهپاد را مورد هدف قرار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - دهد. این سیستم روی تریلر کوچکی نصب می‌شود و انرژی هدایت شده مایکروویو را برای شلیک به پهپادها مورد استفاده قرار می‌دهد. این سیستم می‌تواند منطقه‌ای مشخص شده را با شلیک انبوهی از پرتوهای مایکروو از ورود پهپادها پاکسازی کند. زمانی که اشعه‌های قدرتمند در محدوده‌ای مشخص شلیک می‌شوند، سایر دستگاه‌های الکترونیکی آسیب نمی‌بینند و اختلالی در عملکرد آنها رخ نخواهد داد.

وزارت دفاع ایالات متحده پس از آزمایش موفقیت آمیز این سیستم برای سرنگون کردن ۶۶ فروند پهپاد، از آن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - به صورت عملیاتی در ماموریت‌های مختلف استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیراز استان فارس

یکی از مزایای این سیستم قابل حمل بودن آن است و به راحتی می‌توان در هر محیطی از آن استفاده کرد. به علاوه سیستم پدافند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیراز استان فارس - طراحی شده نه تنها می‌‌تواند به صورت گروهی تعداد زیادی پهپاد را در یک منطقه از حرکت و انجام ماموریت ساقط کند، بلکه می‌تواند یک پهپاد مشخص را در بین تعداد زیادی از آنها که در حال پرواز هستند، نشانه بگیرد و از پروازش جلوگیری کند.

سیستم طراحی شده دقت بالایی دارد و همان‌طور که گفته شد، اختلالی در عملکرد سایر تجهیزات الکترونیکی ایجاد نمی‌کند. از طرفی سیستم مربوطه ابعاد بسیار بزرگ یا وزن زیادی نیز ندارد که از مزایای آن به شمار می‌روند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone