🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14588.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

راکت سایوز روسیه ۳۶ ماهواره اینترنتی وان وب را روانه مدار زمین کرد

راکت «سایوز» شرکت «آریان‌اسپیس» دیشب ۳۶ ماهواره اینترنتی شرکت «وان وب» را در مدار قرار داد. وان وب حالا ۱۸۲ ماهواره در مدار دارد و می‌خواهد تعداد ماهواره‌های خود را به ۶۵۰ عدد برساند. هدف ...

راکت «سایوز» شرکت «آریان‌اسپیس» دیشب ۳۶ ماهواره اینترنتی شرکت «وان وب» را در مدار قرار داد. وان وب حالا ۱۸۲ ماهواره در مدار دارد و می‌خواهد تعداد ماهواره‌های خود را به ۶۵۰ عدد برساند. هدف این شرکت فراهم‌سازی دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای در مناطقی مثل بریتانیا، کانادا، گرین‌لند، ایسلند، آلاسکا، شمال اروپا و قطب شمال است.

این راکت ساعت ۲:۴۴ بامداد امروز از پایگاه فضایی «وستوچنی» در شرق روسیه پرتاب شد و اگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آباده استان فارس - همه چیز درست پیش برود، ماهواره‌ها در مدار نزدیک قطب - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آباده استان فارس - در ارتفاع تقریبا ۴۵۰ کیلومتری شروع به کار می‌کنند. سخنگوی شرکت آریان‌اسپیس چهار ساعت پس از پرتاب گفت تمامی ۳۶ ماهواره با موفقیت در مدار مستقر شده‌اند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ماهواره‌های خوشه‌ای وان وب پس از استقرار می‌توانند اینترنت 3G ،LTE ،5G و پوشش وای‌فای را برای کاربران زمینی فراهم کنند.» وان وب قصد دارد پوشش جهانی اینترنت ماهواره‌ای خود را در مناطقی نظیر بریتانیا، آلاسکا، کانادا، شمال اروپا، گرین‌لند، ایسلند و قطب شمال گسترش دهد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آباده استان فارس
۳۶ ماهواره شرکت وان وب که روی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آباده استان فارس - هم سوار شده‌اند

راکت سایوز در این ماموریت از یک «سیستم توزیع پیشرفته» ساخت شرکت سوییسی RUAG Space استفاده کرده که برای استقرار بار در مدار به کار می‌رود. این پرواز با نام ST31 ششمین ماموریت شرکت آریان‌اسپیس برای وان وب است که در راستای برنامه «پنج تا ۵۰» وان وب انجام می‌شود.

برنامه «پنج تا ۵۰» می‌خواهد تا ماه ژوئن ۲۰۲۱ دسترسی کاربران مستقر در عرض جغرافیایی بالای ۵۰ درجه‌ شمالی را به اینترنت فراهم کند. سرویس اینترنت وان وب تا سال ۲۰۲۲ به پوشش گسترده‌تر جهانی می‌رسد.

پرواز ST31 سومین پروازی است که وان وب از زمان اعلام ورشکستگی در ماه مارس ۲۰۲۰ انجام داده. این شرکت حالا به مالکیت دولت بریتانیا و شرکت مخابراتی هندی Bharti Global درآمده و شمار ماهواره‌هایی را که قرار است در نسل بعدی خوشه‌های ماهواره‌ای خود داشته باشد به شکل چشمگیری کاهش داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone