🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35556.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پایان ناگهانی پشتیبانی ویندوز 7 از سیستم های با پردازنده قدیمی

چندی قبل و در سال جاری میلادی بود که مایکروسافت یک به روز رسانی برای ویندوز 7 ارائه داد که برخی از کامپیوترها را از کار انداخت. در واقع آن سیستم هایی که پردازنده آنها ...

چندی قبل و در سال جاری میلادی بود که مایکروسافت یک به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روز رسانی برای ویندوز 7 ارائه داد که برخی از کامپیوترها را از کار انداخت. در واقع آن سیستم هایی که پردازنده آنها از SSE2 پشتیبانی نمی کرد، با صفحه آبی مرگ مواجه می شدند. مایکروسافت اعلام کرده بود که به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل است. اکنون به نظر می رسد راه حل پیدا شده: خرید یک سیستم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جدید.

به گزارش وبسایت گیزمودو مایکروسافت تصمیم گرفته پشتیبانی از کامپیوترهایی با پردازنده های قدیمی که از SSE2 پشتیبانی نمی کنند را متوقف کند. SSE2 یک دستورالعمل ویژه پردازنده های اینتل و AMD است که نسخه دوم SSE به حساب می آید و اولین بار در پردازنده های پنتیوم 4 در سال 2000 ارائه شد. AMD نیز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از سال 2003 این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دستورالعمل را به پردازنده های اوپتِرون و اَتلون 64 افزود.

به عبارتی اکنون آخرین به روز رسانی های امنیتی ویندوز 7 دیگر روی کامپیوترهایی با پردازنده های قدیمی نصب نخواهد شد و شاید تنها راه حل تعویض کامپیوتر قدیمی تان باشد. اکنون تقریباً تمامی پردازنده های جدید از نسخه های بالاتر SSE از جمله 4.2 نیز پشتیبانی می - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

مشکل صفحه آبی مرگ مرتبط با این موضوع اولین بار با به روز رسانی امنیتی ماه مارس سال جاری (اسفند 96 تا فروردین 97) - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کد KB4088875 برای ویندوز 7 مشاهده شد. البته همان طور که گفتیم مایکروسافت قول رفع آن را داد تا اینکه در به روز رسانی که در ماه ژوئن (خرداد تا تیر ماه) ارائه شد، به کاربران اعلام شد که باید سیستم خود را با پردازنده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ای که از SSE2 یا مجازی سازی برای این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سیستم ها پشتیبانی می کند تعویض کنند.

اما مسئله مهم این است که چه کسانی از این موضوع متضرر می شوند؟ پردازنده های اَتلون اکس پی از AMD و پنتیوم 3 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اینتل آخرین های فاقد SSE2 بوده اند. هر پردازنده جدیدتر از پنتیوم 4 اینتل یا اتلون X2 مشکلی با این موضوع نداشته و از این دستورالعمل پشتیبانی می کنند.

می توانید برای یافتن اینکه کامپیوترتان از چه پردازنده ای بهره می برد و آیا از SSE2 پشتیبانی می کند یا خیر، از نرم افزار CPU-Z استفاده کنید.

- تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر برسومه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر شرکت شما اطراف روستای شله بران اهر تعمیرات داره
پاسخ: بله در روستای شله بران شهر اهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone