تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43858.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

با Triangle گوگل از اپلیکیشن های پرمصرف مچ گیری کنید

در میان خیل اپ هایی که روی موبایل شما نصب هستند، همواره مواردی یافت می شود که دیتای ارزشمند را با اصراف کاری استفاده و هزینه های ماهانه شما را افزایش دهند. حال دفتر نمایندگی ...

در میان خیل اپ هایی که روی موبایل شما نصب هستند، همواره مواردی یافت می شود که دیتای ارزشمند را با اصراف کاری استفاده و هزینه های ماهانه شما را افزایش دهند. حال دفتر نمایندگی شرکت گوگل در کشور فیلیپین با توسعه اپلیکیشن Triangle به کمک شما و میلیون ها کاربر دیگر آمده است.

با Triangle اپلیکیشن های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پرمصرف را شناسایی و مدیریت کنید

این نرم افزار می تواند فعالیت تمام اپلیکیشن های نصب شده روی موبایل یا تبلت های اندرویدی را مورد بررسی قرار داده، عناوین پرمصرف را شناسایی و به کاربر خود اعلام نماید. همچنین از طریق آن می شود محدودیت هایی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را برای دسترسی نرم افزارهای مذکور به اینترنت اعمال کرد.

به عنوان مثال امکان آن وجود دارد که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از Triangle بخواهید اپلیکیشنی خاص در طول ۱۰ یا ۳۰ دقیقه بیش از یک بار از دیتای موبایل استفاده نکند.

البته کاربران گجت های اندرویدی می توانند به صورت جداگانه نحوه مصرف دیتای اپلیکیشن های مورد استفاده خود را رصد نمایند، اما - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ابزار جدید گوگل همه کارها را بسیار ساده تر و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - منظم تر خواهد کرد.

به طور حتم با توجه به هزینه زیادی که هر کدام از ما می بایست برای مصرف هر گیگابایت دیتای موبایل بپردازیم، Triangle می تواند نسخه ای نجات بخش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای بسیاری از کاربران باشد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone