تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13678.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از فناوری شارژ ۲۰۰ واتی HyperCharge رونمایی کرد [تماشا کنید]

شیائومی یکی از شرکت‌هایی محسوب می‌شود که تمرکز ویژه‌ای روی فناوری شارژ دارد. حالا شیائومی از فناوری شارژ سریع «HyperCharge» رونمایی کرده که با شارژ سیمی ۲۰۰ واتی می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ...

شیائومی یکی از شرکت‌هایی محسوب می‌شود که تمرکز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - ویژه‌ای روی فناوری شارژ دارد. حالا شیائومی از فناوری شارژ سریع «HyperCharge» رونمایی کرده که با شارژ سیمی ۲۰۰ واتی می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۸ دقیقه شارژ کند، البته با شارژ بی‌سیم ۱۲۰ واتی این زمان به ۱۵ دقیقه می‌رسد.

شرکت‌های چینی در سال‌های اخیر سعی کرده‌اند تا جای ممکن سرعت شارژ محصولاتشان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - را افزایش دهند و خود شیائومی هم چندین بار دست به چنین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - کاری زده. برای مثال دو سال پیش این کمپانی از سیستم شارژ ۱۰۰ واتی رونمایی کرد که می‌توانست یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۱۷ دقیقه شارژ کند. پس آن، فناوری شارژ ۱۲۰ واتی برای می ۱۰ اولترا از راه رسید که می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را در ۲۳ دقیقه کاملا شارژ کند.

حالا طبق ویدیوی منتشر شده، فناوری HyperCharge سرعت شارژ سیمی و بی‌سیم فوق‌العاده بالایی دارد و می‌توانند باتری گوشی‌های هوشمند را تنها در چندین دقیقه شارژ کنند. گوشی موجود در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - ویدیو شیائومی می - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - ۱۱ پرو اصلاح - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - شده است و با نمونه‌ای که در بازار وجود دارد، فرق می‌کند. انتظار می‌رود چنین فناوری در ادامه ۲۰۲۱ یا سال آینده میلادی از راه برسد، البته شاید شیائومی برای مقابله با ریسک‌های احتمالی مدت زمان بیشتری را صرف - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - توسعه فناوری شارژ HyperCharge کند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان

اوپو، رقیب هموطن شیائومی یکی دیگر از شرکت‌های پیشرو در این زمینه به حساب می‌آید که فناوری VOOC را توسعه داده که پایه سیستم‌های شارژ سریع Warp و Dash وان پلاس است. این کمپانی سال گذشته از شارژ یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با سیستم ۱۲۵ واتی در مدت ۲۰ دقیقه خبر داد. با این وجود، جدیدترین پرچمدارش یعنی اوپو فایند X3 پرو تنها از فناوری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم در کنار پشتیبانی دستگاه از فناوری شارژ سریع، کاربران باید به آداپتور و کابل مناسبی هم دسترسی داشته باشند که احتمالا شرکت‌ها تمایلی به قرار دادن آن‌ها در جعبه محصولاتشان نخواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone