🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15374.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هکرها شماره موبایل زاکربرگ و اطلاعات ۵۰۰ میلیون کاربر فیسبوک را به رایگان منتشر کردند

اخیرا هکرها اطلاعات مربوط به ۵۰۰ میلیون کاربر فیسبوک را به طور رایگان در فضای آنلاین منتشر کردند. اما یکی از نکات جالب این اتفاق، فاش شدن شماره تلفن خود مارک زاکربرگ، مدیر عامل این ...

اخیرا هکرها اطلاعات مربوط به ۵۰۰ میلیون کاربر فیسبوک را به طور رایگان در فضای آنلاین منتشر کردند. اما یکی از نکات جالب این اتفاق، فاش شدن شماره تلفن خود مارک زاکربرگ، مدیر عامل این شبکه اجتماعی است.

این اطلاعات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم - که به طور دقیق‌تر شامل ۵۳۳ میلیون کاربر از ۱۰۶ کشور می‌شود و البته ظاهرا مربوط به چند سال قبل است. چنین اتفاقی نشان می‌دهد که فیسبوک و احتمالا دیگر شبکه‌های اجتماعی چه حجمی از داده‌های کاربران را در اختیار دارند و علاوه بر این چنین اطلاعاتی تا چه اندازه ناامن ذخیره می‌شوند.

اطلاعات فاش شده شامل آی‌دی کامل فیسبوک، شماره تلفن،‌ نام کامل، موقعیت مکانی، اطلاعات بیوگرافی افراد از جمله تاریخ تولد و در برخی موارد شامل ایمیل است. به گفته محققان این اطلاعات می‌تواند توسط هکرها برای جعل هویت و کلاهبرداری مورد سو استفاده قرار بگیرد. اطلاعات فاش شده در ابتدا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم - در ماه ژانویه سال جاری میلادی و پس - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم - از افشای یک آسیب‌پذیری مربوط به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم - شماره تلفن‌های مرتبط با حساب‌های کاربری سرقت شده‌اند. به گفته یک محقق امنیتی به نام «دیو واکر»، خود مارک زاکربرگ هم قربانی فاش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم - شدن اطلاعات بوده است. واکر همچنین در توییتر شماره مارک زاکربرگ و اطلاعات او را منتشر کرده و البته برخی از این اطلاعات را برای عدم سو استفاده مخدوش نموده است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم

بیزینس اینسایدر همچنین آدرس‌های ایمیل را برای ریست کردن پسورد آزمایش کرده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم - و متوجه شده که این قابلیت می‌تواند شماره تلفن کاربران را هم فاش کند. به گفته فیسبوک این اطلاعات بسیار قدیمی هستند و منشا آنها مربوط به مشکلی [امنیتی] است که قبلا در سال ۲۰۱۹ رفع شده است.

فیسبوک سال‌ها است با مشکلات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم - امنیتی دست و پنجه نرم می‌کند. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم - پیش از این مشکلات مرتبط با رسوایی کمبریج آنالیتیکا و دسترسی آن به اطلاعات ۸۷ میلیون کاربر، بدون اجازه آنها خبرساز شده بود. در سال ۲۰۱۹ هم محققان امنیتی اوکراینی از کشف دیتابیسی در اینترنت شامل نام، شماره تلفن و آی‌دی بیش از ۲۶۷ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی خبر دادند که البته بیشتر آنها - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم - ساکن ایالات متحده بودند. هنوز مشخص - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سلفچگان استان قم - نیست که اطلاعات جدید با اطلاعات پیشتر فاش شده ارتباطی دارند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone