🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15373.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت در کنار کنفرانس بیلد رویداد اختصاصی گیمینگ برگزار می کند

مایکروسافت قصد دارد از ۴ تا ۶ خردادماه کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ را به صورت آنلاین برگزار کند. ظاهرا ردموندی تصمیم گرفته‌اند در تاریخی نزدیک به زمان برگزاری کنفرانس بیلد، میزبان رویداد اختصاصی گیمینگ «What's Next ...

مایکروسافت قصد دارد از ۴ تا ۶ خردادماه کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ را به صورت آنلاین برگزار کند. ظاهرا ردموندی تصمیم گرفته‌اند در تاریخی نزدیک به زمان برگزاری کنفرانس بیلد، میزبان رویداد اختصاصی گیمینگ «What's Next in Gaming» نیز باشند.

رویداد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان - اختصاصی گیمینگ مایکروسافت به عنوان بخشی از سری رویدادهای «What's Next» برگزار خواهد شد. هنوز به صورت دقیق مشخص نیست مایکروسافت برای این رویداد اختصاصی چه برنامه‌ای را تدارک دیده است. به احتمال زیاد، این شرکت آخرین دستاوردهای خود را در صنعت بازی به نمایش خواهد گذاشت.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان

با توجه به اینکه مایکروسافت اسفندماه سال گذشته مایکروسافت شرکت مادر بتسدا را تصاحب کرده است، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان - قرارداد بین این شرکت و «ZeniMax Media» باعث می‌شود کلیه بازی‌هایی که توسط این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان - شرکت توسعه داده شده‌اند، در اختیار ردموندی‌ها قرار گیرد. با  این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان - حساب در رویداد اختصاصی گیمینگ مایکروسافت، احتمالا علاقه‌مندان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان - صنعت گیمینگ شاهد خبرهایی در این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان - ارتباط خواهند بود. به علاوه احتمالا شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد ایکس باکس - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان - گیم پس و سرویس xCloud که اکنون - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان - نسخه بتا آن منتشر شده، در این رویداد خواهیم بود.

این نخستین بار است که در همزمان با کنفرانس بیلد، رویداد اختصاصی برای گیمینگ برگزار می‌شود که احتمالا بیشتر جنبه تجاری خواهد داشت. با این وجود هنوز تاریخ رسمی برگزاری این رویداد مشخص نشده و مشخص نیست که این رویداد اختصاصی گیمینگ همزمان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان - با کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد یا شاهد برگزاری آن قبل از کنفرانس بیلد خواهیم بود.

هنوز مشخص نیست که ثبت نام از چه زمانی آغاز می‌شود اما گمان می‌رود باید برای اواخر ماه جاری میلادی یعنی حدود نیمه اول اردیبهشت انتظار آغاز ثبت‌نام را داشته باشیم. مایکروسافت هنوز صفحه ویژه این رویداد و تشریح زمان‌بندی و اولویت‌های برنامه‌ها را ایجاد نکرده است. باید دید مایکروسافت برای کنفرانس بیلد و رویداد اختصاصی مخصوص - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تالش استان گیلان - گیمینگ چه برنامه‌هایی را دنبال می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone