🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15365.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

استفاده غیرمجاز هزاران سازمان و نهاد دولتی آمریکا از پلتفرم تشخیص چهره Clearview AI

به گزارش وب‌سایت «Buzzfeed» در حدود ۱۸۰۳ سازمان و نهاد در ایالات متحده، بدون مجوز قانونی از سوی مدیران خود و همچنین بدون نظارت و هماهنگی، از داده‌های پلتفرم «Clearview AI» برای تشخیص چهره و ...

به گزارش وب‌سایت «Buzzfeed» در حدود ۱۸۰۳ سازمان و نهاد در ایالات متحده، بدون مجوز قانونی از سوی مدیران خود و همچنین بدون نظارت و هماهنگی، از داده‌های پلتفرم «Clearview AI» برای تشخیص چهره و شناسایی افراد مختلف استفاده می‌کنند.

در پایگاه داده‌های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - استارتاپ آمریکایی Clearview AI بیش از سه میلیارد تصویر از افراد مختلف وجود دارد که از طریق منابع متعددی از جمله شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های مختلف و از هر روش دیگری جمع آوری شده است و اطلاعات کامل‌تری از افراد را نیز در بانک اطلاعاتی خود دارد تا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - شرکت‌های خصوصی، سازمان‌ها و نهادهای مختلف بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند.

با این وجود گفته می‌شود با توجه به اینکه چنین داده‌هایی می‌تواند مورد سو استفاده قرار - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - گیرد، استفاده از باید تابع قوانین مشخصی باشد که هنوز به تصویب نرسیده است.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان

در گزارش منتشر شده آمده است که این تعداد ارگان‌ دولتی، اداره پلیس و نهادهای مختلف آمریکایی بدون نظارت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - و دریافت مجوز از مدیران مافوق خود از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - داده‌های مربوط به تشخیص چهره این پلتفرم استفاده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - می‌کنند که مغایر با قوانین حفظ حریم خصوصی است. ظاهرا بعد از تماس با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - برخی از مدیران نهاد‌های فوق مشخص - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - شده که بسیاری از آنها از دسترسی کارمندان خود به این سیستم بی‌اطلاع بوده‌اند.

با بررسی‌های انجام - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - شده، مشخص شده است کدام سازمان‌ها و نهاد‌ها به داده‌های این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - پلتفرم دسترسی داشته‌ و چند دفعه به آن مراجعه کرده و  در جستجوی چه اطلاعاتی بوده‌اند. نسخه‌ای از  این اطلاعات به صورت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - آنلاین در وب‌سایت Buzzfeed به اشتراک گذاشته شده است. این گزارش در حالی از سوی Buzzfeed منتشر شده است که Clearview A از تایید صحت داده‌های به اشتراک گذاشته خودداری کرده است.

استارتاپ ClearView AI توسط «پیتر ثیل» یکی از بنیانگذاران فیسبوک پشتیبانی می‌شود و توانسته داده‌های خوبی را از طریق شبکه‌های اجتماعی جمع - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سنندج استان کردستان - آوری کند. گفته می‌شود داده‌های این پایگاه حتی از داده‌های FBI نیز کامل‌تر است و با توجه به اینکه با فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی امکان جستجوی افراد را در اختیار قرار می‌دهد، امکانات خوبی دارد، اما می‌تواند داده‌هایی را برخلاف قوانین حریم خصوصی به اشتراک بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone