🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15370.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

رکوردشکنی جنسیس با پرواز ۳۲۸۱ پهپاد در آسمان شانگهای [تماشا کنید]

شرکت «جنسیس» از زیر مجموعه‌های شرکت خودروسازی هیوندای با به پروار در آوردن همزمان ۳۲۸۱ پهپاد در آسمان شانگهای، لوگوی این شرکت را به تصویر کشید و ورود خود را به بازار چین جشن گرفت. ...

شرکت «جنسیس» از زیر مجموعه‌های شرکت خودروسازی هیوندای با به پروار در آوردن همزمان ۳۲۸۱ پهپاد در آسمان شانگهای، لوگوی این شرکت را به تصویر کشید و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زنجان استان زنجان - ورود خود را به بازار چین جشن گرفت.

این نخستین بار است که این تعداد پهپاد به صورت همزمان در آسمان به پرواز در می‌آیند. شرکت جنسیس (Genesis) تصمیم گرفت به مناسبت ورود به بازار چین، با کمک ۳۲۸۱ پهپاد آرم این شرکت را در آسمان شانگهای به تصویر بکشد و تصویری زیبا در آسمان خلق کند. پرواز همزمان این تعداد پهپاد توانست رکورد جدیدی را در گینس برای پرواز همزمان پهپادها نیز ثبت کند.

در ویدیوهای به اشتراک گذاشته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زنجان استان زنجان - شده از پرواز نمایشی و تبلیغاتی پهپادها در آسمان شانگهای، آرم شرکت جنسیس با طراحی زیبایی به تصویر کشیده شده است. پهپادها در کنار نمایش آرم جنسیس، تصاویری از یک دست، دو اتومیبیل شرکت خودروسازی را نیز به نمایش گذاشتند.

پیش از این شرکت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زنجان استان زنجان - دیگری در شهریورماه با به پرواز در آوردن ۲۰۵۱ پهپاد در شانگهای این رکورد را به نام خود ثبت کرده بود که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر زنجان استان زنجان - شرکت جنسیس توانست با به پرواز در آوردن ۳۲۸۱ پهپاد به صورت همزمان رکورد قبلی را شکسته و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. شایان ذکر است در سال ۲۰۱۸ نیز اینتل ۱۲۸۱ پهپاد Shooting Star را همزمان با آغاز بازی‌های زمستانی المپیک به صورت همزمان به پرواز درآورده بود.

به پرواز درآوردن همزمان پهپادها در آسمان موضوع تازه‌ای نیست و تاکنون شرکت‌های مختلفی به صورت نمایشی این کار را در مراسم مختلف انجام داده‌‌اند. براساس رکوردهای ثبت شده گینس، شرکت جنسیس با پرواز این تعداد پهپاد توانسته رکوردهای قبلی را بشکند و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. باید دید شرکت بعدی که قصد دارد با به پرواز در آوردن پهپادهای بیشتری، رکورد جنسیس را بشکند، کدام شرکت خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone