🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15364.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره وضعیت کلاب هاوس: فضای مجازی نباید رها باشد

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری این سازمان در پاسخ به احتمال فیلترینگ کلاب هاوس اعلام کرد این مسولیت به عهده دولت، وزارت ارتباطات و نهادهای متولی است، آنها باید این فضا را مدیریت و ...

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری این سازمان در پاسخ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - به احتمال فیلترینگ کلاب هاوس اعلام کرد این مسولیت به عهده دولت، وزارت ارتباطات و نهادهای متولی است، آنها باید این فضا را مدیریت و ساماندهی و از رها شدگی آن جلوگیری کنند

«غلامحسین اسماعیلی» در اولین نشست خبری در سال جدید در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ کلاب هاوس گفت: «ما این موضوع را بخشی از حوزه فضای مجازی می دانیم. فضای مجازی نیازمند مدیریت و ساماندهی است و مکررا ما و رهبر انقلاب از رها شدگی فضای مجازی انتقاد کردیم. حتما همانگونه که فضای حقیقی و زمینی و آبی و دریایی و گمرکات ساماندهی می شوند فضای مجازی هم نیازمند مدیریت است. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - این مسئولیت به عهده دولت و وزارت ارتباطات است و چنانچه در انجام وظایف قصور کردند باید پاسخگو باشند. ما هم در این مسیر موضوعات را تعقیب می کنیم.»

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران

پیش از این دادستان کشور اعلام کرده بود - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - فعلا برنامه‌ای برای فیلترینگ کلاب هاوس وجود ندارد و تصمیمی در اینباره گرفته نشده است. با این وجود برخی کاربران طی روزهای اخیر از وجود اختلال در این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - پلتفرم پس از اتصال به آن از طریق اینترنت اپراتورهای موبایل و یا مخابرات ایران داده‌اند. این اختلال‌ها به حدی بود که وزارت ارتباطات - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - آنها را عجیب خواند و سپس یک اولتیماتوم به اپراتورها داد تا اختلال‌ها را برطرف کنند.

گفته می‌شود با پایان یافتن مهلت اولتیماتوم، عصر دیروز وزیر ارتباطات شکایت رسمی خود را به دادسرای عمومی و انقلاب تهران تسلیم کرده است. این شکایت با موضوع اختلال عمدی شکایتی علیه همراه اول، ایرانسل و مخابرات با استناد به ماده ۷۳۷ قانون مجازات اسلامی تنظیم شده است. با این وجود صبح امروز روابط عمومی مخابرات در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد «موضوع اختلال در شبکه شرکت مخابرات ایران بررسی ویژه شد، اما هیچ گونه اختلال - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - و محدودیتی در راستای استفاده از این پلتفرم در شبکه داخلی شرکت مخابرات مشاهده نشد و سایر موارد در حال بررسی و پیگیری است.» اپراتورهای موبایل نیز نسبت به این نامه و شکایات هنوز واکنش رسمی نشان نداده‌اند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران

کلاب هاوس از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی این روزها است که در بین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - کاربران ایرانی نیز هوادار پیدا کرده است. ناگفته نماند برخی جناح‌ها و گزارش‌های تلویزیونی انتقادات تندی نسبت به حضور مسئولین در این شبکه اجتماعی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - کرده‌اند به طوری که طی روزهای اخیر بیم آن می‌رفت تا کلاب هاوس هم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - به جرگه شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده جهانی در کشور بپیوندد.

در حال حاضر تعداد انگشت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - شماری از شبکه های اجتماعی بین‌المللی در ایران - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - آزاد هستند و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بهشهر استان مازندران - دچار فیلترینگ نشده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone