🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15371.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هلیکوپتر «نبوغ» ناسا با جدایی از «استقامت» روی سطح مریخ قرار گرفت

هلیکوپتر «نبوغ» ناسا یک گام دیگر به انجام اولین پرواز خود در مریخ نزدیک‌تر شد. سازمان فضایی آمریکا بالاخره اعلام کرد که مریخ‌نورد «استقامت» این هلیکوپتر را با موفقیت روی سطح سیاره سرخ قرار داده ...

هلیکوپتر «نبوغ» ناسا یک گام دیگر به انجام اولین پرواز خود در مریخ نزدیک‌تر شد. سازمان فضایی آمریکا بالاخره اعلام کرد که مریخ‌نورد «استقامت» این هلیکوپتر را با موفقیت روی سطح سیاره سرخ قرار داده است. این مریخ‌نورد در واقع تا این‌جای کار نقش تاکسی فضایی «نبوغ» را بازی کرده و البته ایستگاه شارژ آن بوده است.

هلیکوپتر ۸۰ میلیون دلاری «نبوغ» از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - زمان فرود «استقامت» بر سطح مریخ به زیر شکم این کاوشگر چسبیده بود. ولی از مدتی پیش «استقامت» حرکت به سمت محل پرواز «نبوغ» را آغاز کرد تا این هلیکوپتر بتواند به عنوان اولین هواپیمای ساخت دست بشر در اتمسفر مریخ پرواز کند.

زمانی که «استقامت» به محل دقیق مدنظر ناسا رسید، فرآیند پیچیده جداسازی «نبوغ» آغاز شد. این فرآیند چند روزه شامل چرخش هلیکوپتر از موقعیت افقی به عمودی، باز کردن پاها و آخرین شارژ باتری «نبوغ» بود که حدود شش روز برای این هلیکوپتر انرژی تامین خواهد کرد. ولی حساس‌ترین بخش ماجرا مربوط به زمانی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - بود که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - مریخ‌نورد ناسا «نبوغ» را از فاصله ۱۰ سانتی‌متری روی سطح سیاره سرخ رها کرد. البته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - که این اتفاق در نهایت موفقیت‌آمیز بود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان

ناسا در توییتی ضمن اعلام این خبر گفت که ماموریت بعدی «نبوغ» زنده ماندن و پشت سر گذاشتن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - ساعات شب مریخ خواهد بود. «باب بالارام» مهندس ارشد «پروژه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - هلیکوپتر مریخ» در «آزمایشگاه پیشران جت» ناسا در این خصوص می‌گوید «نبوغ» تاکنون به «استقامت» متصل بود و می‌توانست باتری خود را شارژ نگه دارد و از طریق گرمای مریخ‌نورد دمایی در حدود ۷ درجه سانتی‌گراد داشته باشد.

داشتن سیستم گرمایشی روی مریخ بسیار مهم است، چون دما در شب تا منفی ۹۰ درجه می‌رسد. گرما از قطعات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - حساس دستگاه مثل باتری و قطعات الکترونیکی آن محافظت می‌کند. ولی حالا که این هلیکوپتر از «استقامت» جدا شده، باید به دمای پایین عادت و انرژی موردنیاز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - خودش را از نور خورشید تامین کند.

بالارام می‌گوید: «نبوغ قادر نیست دمای قطعات داخلی خود را در حد مطبوع ۷ درجه نگه دارد چون انرژی بسیار زیادی از باتری این دستگاه گرفته می‌شود. در عوض ترموستات هلیکوپتر پس از قرارگیری روی سطح مریخ در حدود منفی ۱۵ درجه یا پایین‌تر تنظیم می‌شود. آن‌گاه باید اولین شب خود را سپری کند و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - زنده بماند!»

ناسا تایید کرده که «نبوغ» اولین پرواز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - خود را در تاریخ ۲۲ فروردین انجام خواهد داد و اطلاعات آن در تاریخ ۲۳ فروردین به زمین می‌رسد. اولین پرواز این هلیکوپتر یک پرواز کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - ارتفاع ۳ متری خواهد بود. ولی ناسا در نظر دارد که در یک بازه زمانی ۳۰ روزه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ماسال استان گیلان - چهار پرواز دیگر با حداکثر مدت زمان ۹۰ ثانیه و فاصله ۴۸ متر از کاوشگر داشته باشد. «نبوغ» می‌خواهد بررسی و اثبات کند که پرواز در اتمسفر رقیق و گرانش پایین مریخ چگونه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone