🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15369.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ظهور دوباره اسپکتر : AMD آسیب‌پذیری پردازنده‌های سری ذن ۳ را تایید کرد

AMD تایید کرده که یک بهینه سازی مربوط به معماری در پردازنده‌های سری Zen 3 می‌تواند موجب نفوذ به آنها از طریق آسیب‌پذیری‌های مشابه با روش قدیمی اسپکتر شود. تقریبا ۳ سال پیش بود که ...

AMD تایید کرده که یک بهینه سازی مربوط به معماری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر الوند استان زنجان - در پردازنده‌های سری Zen 3 می‌تواند موجب نفوذ به آنها از طریق آسیب‌پذیری‌های مشابه با روش قدیمی اسپکتر شود.

تقریبا ۳ سال پیش بود که آسیب‌پذیری‌های اسپکتر و مِلتداون در پردازنده‌های شرکت‌هایی از جمله اینتل سر و صدای زیادی به راه انداخت. مشکل حفره‌ها این بود که رفع آنها پیچیدگی‌های خاص - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر الوند استان زنجان - خود را داشت و باید طراحی برخی از بخش‌های پردازنده تغییر می‌کرد. البته برخی راهکارهای نرم‌افزاری هم ارائه شدند که با کاهش کارایی قابل توجه پردازنده‌ها همراه بودند. پردازنده‌هایی که در سال‌های پس از آن روانه بازار شدند به طور - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر الوند استان زنجان - سخت‌افزاری این مشکل را حل کردند اما معماری جدید ذن ۳ پردازنده‌های AMD همچنان در مقابل حملاتی که از روشی مشابه استفاده می‌کنند،‌‌ آسیب‌پذیر است.

AMD اخیرا گزارشی تحلیلی از امنیت محصولات خود را منتشر کرده که در آن درباره ماهیت این آسیب‌پذیری و عوارض آن توضیح داده است. به طور خلاصه باید گفت که پیاده سازی قابلیتی به نام «PSF» (مخفف عبارت Predictive Store Forwarding) راه حمله برای روش‌های مبتنی بر نسخه‌های یک، ۲ و ۴ اسپکتر را باز می‌گذارد. به گفته AMD قابلیت PSF یک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر الوند استان زنجان - بهینه‌سازی سخت‌افزاری است که برای بهبود کارایی اجرای کدها طراحی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر الوند استان زنجان - شده است. PSF به این منظور از پیشبینی ارتباط بین ساختار ذخیره و اجرای کدها بهره می‌برد اما زمانی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر الوند استان زنجان - که یک پیشبینی نادرست انجام می‌شود، پردازنده، اقدامات امنیتی را کنار می‌گذارد و آسیب‌پذیری نمایان می‌شود. این موضوع دقیقا مشابه آسیب‌پذیری نسخه ۴ اسپکتر در برخی پردازنده‌ها است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر الوند استان زنجان

برنامه‌هایی که به دلایل امنیتی به اجرا در محیط نرم‌افزاری ایزوله سندباکس مبتنی هستند بیشترین آسیب‌پذیری را در مقابل حملات مبتنی بر PSF دارند اما برنامه‌هایی که از ایزوله کردن مبتنی بر سخت‌افزار بهره می‌برند احتمالا مصون می‌مانند.

به گفته AMD با غیر فعال کردن این ویژگی بهینه‌سازی پردازش، امکان جلوگیری از چنین حملاتی وجود دارد اما از آنجایی که AMD هیچ کدی که در برابر رفتار PSF آسیب‌پذیر باشد را نیافته، ریسک سو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر الوند استان زنجان - استفاده از این مشکل را «کم» اعلام کرده است. علاوه بر این غیر فعال کردن این ویژگی، کارایی پردازنده را به شدت کاهش می‌دهد و به عقیده AMD بهتر است کاربران همچنان آن را فعال نگه دارند؛ حتی اگر در مقابل آسیب‌پذیری ایمن نباشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone